Hoofdstuk 27
Sorry, ik weet dat ik had beloofd om gister een nieuw hoofdstuk te posten, maar daar was ik niet meer aan toe gekomen. Dus hier is hij dan.
Zaterdag was ik naar The Hunger Games geweest en hij was echt geweldig! Wie heeft hem ook gezien? En vonden jullie ook niet dat laatste stukje met Cato zo zielig? Ja, ik ben echt een emotioneel wrak wat films en boeken betreft, want ik heb zitten janken. Niet normaal haha.
Zaterdag was ik naar The Hunger Games geweest en hij was echt geweldig! Wie heeft hem ook gezien? En vonden jullie ook niet dat laatste stukje met Cato zo zielig? Ja, ik ben echt een emotioneel wrak wat films en boeken betreft, want ik heb zitten janken. Niet normaal haha.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Neeeee! Draco! Nee!
9 jaar geledenIk wil de Hunger Games ook nog zien alleen ik zou met een vriendin gaan maar die kan steeds niet
1 decennium geledenAwwh ):
1 decennium geledenJA IK HEB HUNGER GAMES GEZIEN AND I LOVE IT <333
en het was idd wel zielig voor cato.. schrok jij ook zo bij dat stuk met die beestem bijna aan het eind? ;p
Snel verduuuur(flower)
ik wil de hunger games ook ziiieen gelukkig heb ik je story nog en het einde van de hunger games dat verklapt is wat gebeurt er met cato wel annyway snel verder(H)
1 decennium geledenZieliggggg voor Hermione!!!!
1 decennium geleden:@Draco go and do nice to Hermione