De rioleringzuivering. (Geen flau idee of ik het goed heb geschreven.)
Het verhaal begon weer met een gesprek (waren weer bij natuurkunde. Haat aan die gast ;])
Kirsten en ik zitten samen aan een tafel (lonely!)
Normaal zaten Lobke en Julia er ook aan, maar die zaten nu achter de kom ;l
Kirsten: Lotte weet jij mischien hoe je riool water zuivert?
Ik: Nee, maar wat een actieve kool is! (big smile)
Kirsten lacht.
Kirsten: Echt niet anders vraag ik Lobke ff.
Ik (snel): Ik weet het wel!
Nou er is dus een riool, you know? Zo blub blub blub. Oke whatever, dat riool water gaat zo, woehsss, naar een super de duper grote koffiesetapparaat. Daar word het omhoog gepomt en gaat het door een filter. De vieze grote stukken blijven in het filter zitten en het andere water gaat door de filter naar beneden in een grote kan.
Dan komt Wallie de Reus en pakt de grote kan op, en dan loopt ie zo, Boem boem, naar een grote tank en gooit het water erin. Dan springen de dwergjes erin en eten alle vieze troep op die in het water zweeft.
Dan uiteindelijk is er zo'n super dwergje in zo'n duikspak die naar de bodem zwemt van de Tank en de stop eruit trekt. En dan gaat het water zo woehs naar het riool! En begint alles weer van voor af aan.
Lobke: Er zit een soort van waarheid in, als je koffie zet filter je ook de peoder en maak je koffie.
Ik: Hoe lang zit je hier al?!
Kirsten: Lobke weet jij hoe Rioolwater word gezuivert?
Ik: Hé! Ik heb het toch net uitgelegd?!
Lobke: Kheb werkelijk geen idee!
Ik: Word ik hier vergeten ofzo?! (zwaait voor Kirstens gezicht met hand)
Kirsten (grinnikt): Oké dan vraag ik het wel aan die man.
Ik (Terwijl kirsten weg loopt): Wat?! Nee!! Hallo?!
Einde.
Special thanks to Kirsten. She helped me with the story.
And thanks to Julia that said that i must put it on Quizlet.
LoveYaa!!
Reageer (2)
OMG SUPER FUNNY. kan er nog een verhaaltje op please, ik ga dood van het lachen!!
1 decennium geledenOMG, I'M FUCKING DYING
1 decennium geledenGGHFHFBUETBDYTWEYETENIUEYDBNIOTISURBDVSLOIPEIDIHDND
BUTTAH!