|| OO3 - Myra Claire Woods
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Oke, ik doe wel nmee aan die wedstrijd.
1 decennium geledenNu moet ik denken aan sinterklaas, waarom weet ik niet. Oeh, nu weet ik wie de blind date is, sinterklaas. Of zwarte piet naartuuerlijk. Oke, ik kan echt niet ewcht goed typen op mijn telefoon. Straks naatr school fietsen, wat maar een minutje is ofzo, dan vier yru saaie lesjes volgen en dan weer naar huis. Ben benieuwd of mijn klas nog ruzie met een leraar gata krijgen, want dat hebben w elke dag wel minimaal 1 keer. Volgens mij is dit geen lange reactie, maar ik wordt zo opgehaalt, dus ik moet zo gaan fietsen. Je verhaall is echt geweldig en, zoals iedereen altijd zegt, je moet snel verder gaan!
Oh god, hahaha
1 decennium geledenEn dan zul je zien dat die blind date ook blond haar en van die mooie blauwe ogen heeft!
Maar wel lief van Marije dat ze haar probeert te helpen
Snel verder! <3
Eerst is het zielig. En dan krijgt ze een blind date. Hoe geniaal. Ik zou net als myra verschrikt zijn...
1 decennium geledenOmygosh, Ik zit hier echt gewoon met een glimlach m'n gezicht zo leuk vind ik dit stukje, maar ook wel zielig...
1 decennium geledenJe schrijft echt supermooi en ook met humor en dat maakt dit verhaal zo super speciaal. Je moet echt super snel verder!!
xx