|| OO3 - Myra Claire Woods
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
oeehhh spannend!!
1 decennium geledenDan zit z bij die blind date en dan blijkt het Louis te zijn, en die blind date is in het pikke donker zodat ze elkaar niet zien en dat niet weten, en dan later komen ze erachter terwijl ze verliefd zijn en dan ziet ze Niall weer..
Dat zou best zielig zijn..
Ik zit hier nu ziek thuis en voel me lonly dus het lijkt me wel leuk om een lange reactie te schrijfen ;P
Alleen weet ik nu al dat er alleen maar onzin in komt te staan.. ;S
Achja dan is die in iedergeval lang
Deel 2 is nog niet zo ver maar ik denk dat het echt een super leuke story word
Ik weet nu dus echt niks meer om te schrijven..
Dus ga ik mezelf voorstellen en hopen dat deze reactie daar wel iets langer door word.
Oke..
Ik heet Imani
(Dat betekent volgens mij in het Marokaans Vertrouwen.)
Maar ik ben half Nederlands en half Spaans.
Ik ben 12 jaar en word 13 Feb. 2013 13 ;P
Ik woon dicht bij Nijmegen.
Ik woon hier thuis in een meiden gezin want ik heb 2 oudere zussen en 1 jong zusje, dan heb ik natuurlijk ook nog een moeder en een vader.
Mijn vader is dus de enigste jongen hier in huis xd
Het domste wat er ooit is gebeurt door jou story is dat ik het op de fiets opweg naar school aan het lezen was en ik zo in je verhaal zat dat ik niet in de gaten had dat ik al langs mijn school had gefiets en ik helemaal de verkeerde kant op reed ;S
En toen kwam ik te laat voor mijn les..
Ook is jou story beter voor de wereld weetje..
Want door jou story gaan mensen steeds meer op Quizlet en lezen ze jou verhaal via internet.
Dan lezen ze geen boeken meer.
Boeken worden gemaakt door papier, dus dan word er ook minder papier gebruikt. Als er minder papier word gebruikt, worden er ook minder bomen omgehakt. En als er minder bomen worden omgehakt komen er meer bossen. En als er meer bossen komen krijgen wij meer suurstof. En als wij meer suurstof krijgen leven wij langer. En als wij langer leven worden we gelukkiger.
Dus jou story maakt iedereen gelukkig en is beter voor de wereld
Nou..
Ik weet Echt niks meer te schrijfen ;(
Me zus is nu ook thuis en die moet nu op de computer dus moet ik eraf ;P
Snel veder met je verhaal!
x
heb trouwens al best wel een idee wie die blind date is
1 decennium geledenen sorry voor die te lange reactie van mij hieronder, LOVE YOUU!
Owwhh mammie, dit is spannuuund! Maarja, nu ff over die reactie.
1 decennium geledenWeetje, ik ben hieperr!! Al sinds het 3e uur vanmorgen, na de pauze. Meestal als ik hyper word is het wel dinsdag 3e uur economie, zo lol! En toen was die man ook nog boos, aardrijkskunde daarna die vrouw ontplofte door de hele drukke klas, waardoor ik moest lachen en er bijna uitgestuurd werd. En toen uuh, frans, ik gooide een pen die op de grond lag op het bureau van die vrouw. Dus die vrouw keek boos, moest ik naar haar toe komen. 'Rosanne, je gooit toch niet zomaar een pen op mijn tafel?' zei ze echt vet serieus. 'Ja...' 'Nee toch?' 'Nee.' 'Wat zeg je dan?' 'Sorry.' En toen draaide ik me om omdat ik mijn lach niet meer kon inhouden, zo dom. Zat echt helemaal te stuiteren op mijn stoel. Ennuuuh, toen ik vet snel naar huis fietsen, pc aan en toen stonden er 2 berichtjes in mijn mailbox. NIEUWE HOOFDSTUKJES VAN DE STORIE VAN ZAYNxNIALL! AAAAAHH!
Wow, ik heb al best wel veel geschreven. Zal vast niet leuk genoeg zijn, maarja, wat maakt mij dat uit. Ik ben niet leuk, jij wel, want jij kan vet goeie stories schrijven !!
Owja, vet raar, want Lilsa deed de deur open en toen stond opeens de woorden 'de vader van Lilsa' tussen de tekst. En ik echt zo: 'Oh nee, straks staat hij hier aan de deur!!' Hoezo komt die vader geen wraak nemen ofzo bij hun thuis. Weetikveel, muhhahah!
Grom, mijn vingers worden moe van dit typen
Wat moet ik nog zeggen? KEINE AAAHNUNG! Owja, wel een Ahnung Ookal vraag ik dit al voor de 2e keer, moeten deze nieuwe hoofdstukjes niet in een andere storie zegmaar? Want je hebt van Only a nerdy girl tot de 100 gedaan, en dan een gewoon mededelinkje en toen dit er weer achteraan. Beginnen bij 1. Nouja, niet mijn probleem, mij maakt het niet uit.
Ik kan een stukje van I won't give up van Jason Mraz op de pianoo!! Had ik dat al verteld trouwens? *scrollt naar boven* Nee. Maargoed, had echt vanaf eerste uur (muziek) dat liedje in mijn hoofd en toen leerde vriendin van mij die naast me zat die leerde me dat liedje en net ff op piano thuis geoefend en yeey ik kan hem nog wel een beetje! JOEHOEE nog meer dingen om hiepeerr te zijn
Kan je deze wedstrijd misschien veranderen? Degene met de langste reactie wint blablabla?? Want ik ben wel goed in lange reacties maken (zie hier *proudproud*) maar niet in leuke. tenzij je deze al leuk genoeg vind... Vast niet, maargoed. Ik ga denk ik maar even op het knopje "Reactie toevoegen" drukken, doeghh!!
P.S. Hou van jou verhaal!
P.P.S. Ik vind echt dat Myra Niall weer een keer moet spreken!!
P.P.P.S. Ik ga hierna direct hoofdstukje van je andere storie lezen, hoor!
P.P.P.P.S. Wow weetje hoeveel moeite het kost om zoveel P's te doen...
P.P.P.P.P.S. *zucht*
P.P.P.P.P.P.S. Ik ga, doeii!
P.P.P.P.P.P.P.P.S. x
Ohhmynngodd nu vraag je me wat, nu ga ik gewoon even lekker typen in de les ghihi. Ik zit nu in me stomme examentrainingg. ;( omgg, he weetje wat ik heb gedroomd! Ik heb gewoon gedroog, dat harry styles in zijn onderbroek stond en ik hem zoende!! ;o ik dacht echt omg, waar droom ik over, en het raarste was. Het leek of ik het echt voelde! Dammnn, was het maar echt. Shit, en omg. Ik las in de krant dat kanibalen bestaan.. Nu ben ik bang. Straks word de hele wereld overgenomen door kanibalen!! ;( noo dan red ik 1d! Ghihi, dan spring ik op mijn eenhoorn en dan heeft die vleugels en vliegen, zweven. en dan red ik ze, en dan zijn ze me vooreeeuwig dankbaar. Tenzij we door gaan ;$ nee grapje omg, me leraar word boos.. ;( ik moet het helaas eidiggen!! Groetjes kusjes liefdeeee xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
1 decennium geledenhaahaha zo zielig en leuk tegelijk.. echt super!
1 decennium geledenxx(H)Me