Een nieuw avontuur.. [hp] deel 12
D E E L 1 2 !
Tnxx SuperDaisy en Missluilak voor jullie reacties elke keer, dat waardeer ik echt:) Dus deze is voor jullie!!
Vorige keer:
'Aahh!!' gilde Saar nadat ze Julia's kussen tegen haar hoofd had gekregen. Dat verontwaardigde gezicht was miljoenen waard. Saar pakte haar kussen en riep: 'KUSSEN GEVECHT!!' Julia gilde en probeerde te ontsnappen aan het kussen van Saar maar al snel kreeg ze een paar rake klappen van het kussen. Plotseling hield het op en zag Julia dat Saar en Katy nu lachend in gevecht waren. Julia pakte ook haar kussen en mengde zich in het gevecht. Op een gegeven moment konden ze elkaar niet meer raken met het kussen. Ze waren helemaal slap geworden in hun armen van het lachen en het lukte niet meer om het kussen op te tillen. Vermoeid lieten ze zich op het bed vallen en Julia had een gelukkig gevoel van binnen. Ze zat dan wel in Zwadderich maar wel met de gezelligste meisjes ever. Niet veel later hoorde je niets meer in de slaapzaal. Enkel de vijf regelmatige ademhalingen van de meisjes.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
beetje met mijn naam pronken laila! nou ja zeg...
1 decennium geledenzeg dat wel
1 decennium geledenVERDER:d:d:d:d:d
1 decennium geledenThis is for long forgotten light at the end of the world, horizon crying the tears who let behind long ago
1 decennium geledenIk denk niet dat Ash en Saar het lang gezellig zullen hebben, als saar met Scorpius krijg, word Ash jaloers, en dan krijgen ze ruzie, andersom natuurlijk ook:P
x
Dawn of Scorpius
Leuk ! Heel erg leuk deze serie !
1 decennium geledenJe schrijft goed meis Snel verder gaan Scorpius is leuk, net als zn pa Lol Zal ik maar samen met Ashley en saar gaan praten dan ? Oke geen goed idee Dan wordt ik helemaal overspoeld met scorpius zus scorpius zo .. Nee doe tog maar niet Laila lijkt me wel een aardig ravenklauwertje Kan Julia best wel vriendinnetjes mee worden Nja Leuk verhaal ! Echt snel verder Laat het me weten oké ?
xx Kimm