Een nieuw avontuur.. [hp] deel 12
D E E L 1 2 !
Tnxx SuperDaisy en Missluilak voor jullie reacties elke keer, dat waardeer ik echt:) Dus deze is voor jullie!!
Vorige keer:
'Aahh!!' gilde Saar nadat ze Julia's kussen tegen haar hoofd had gekregen. Dat verontwaardigde gezicht was miljoenen waard. Saar pakte haar kussen en riep: 'KUSSEN GEVECHT!!' Julia gilde en probeerde te ontsnappen aan het kussen van Saar maar al snel kreeg ze een paar rake klappen van het kussen. Plotseling hield het op en zag Julia dat Saar en Katy nu lachend in gevecht waren. Julia pakte ook haar kussen en mengde zich in het gevecht. Op een gegeven moment konden ze elkaar niet meer raken met het kussen. Ze waren helemaal slap geworden in hun armen van het lachen en het lukte niet meer om het kussen op te tillen. Vermoeid lieten ze zich op het bed vallen en Julia had een gelukkig gevoel van binnen. Ze zat dan wel in Zwadderich maar wel met de gezelligste meisjes ever. Niet veel later hoorde je niets meer in de slaapzaal. Enkel de vijf regelmatige ademhalingen van de meisjes.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Ooh super goed meisie
1 decennium geledensnel verder
leuk plaatje ^^
wet verder niks te zeggen zo goed
Haha, ik heb auwie auwie gedaan ^^. Maar ze is wel een lekkere, zit ze te eten, gaat ze iedereen ondersproeien, gatver x'D. Maar Laila lijkt me ook wel aardig, en ja ze zou de aardigste Zwadderaar worden, niet? x]. Haha, Ash en Saar kunnen het natuurlijk perfect vinden, en ik weet denk ik al wat het hoofdonderwerp van hun gesprek zal zijn: Scorpius ^^.
1 decennium geledenMaar goed, nu moet je maar weer snel verder gaan ^^, want ze zijn heel leuk, en ik waardeer zeer dat de laatste drie zo snel achter elkaar zijn gekomen x], men ik spreek wel netjes hè, ook voor het eerst van mijn leven x].
O, en nog alsjeblieft ^^.
Maar goed, snel, snel, heel snel verder gaan!
xRenée