Bah, saai hoofdstukje. Ah well, wat moet dat moet :]

xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (58)

  • ManagerToBe

    Ik schudde mijn hoofd en duwde zijn hand van mijnn been af.

    Spreekt voor zich ;p

    Love it!

    (H) (H)

    1 decennium geleden
  • XInnocenceX

    heulemaal geen saai hopfdstukje!! love it;)

    1 decennium geleden
  • Forestsoul

    I like love it! <3

    1 decennium geleden
  • AdiosBitch

    Ik heb juist het hele verhaal zitten lezen en ik heb dus echt een half uur zitten denken wat Sleep till you're hungry and Eat till you're sleepy nu eigenlijk betekend en ik weet het nog niet --'
    maarja ik wou eigenlijk gewoon even zeggen dat je super goed schrijft en dat je snel verder moet gaan ;p
    Lots Of Love

    X

    1 decennium geleden
  • ZeroGravity

    In case you were wondering: ja. ik leef nog.
    Het ging zo:
    1) Ik keek op mijn abolijst, zag: nieuw stukje, went like YAY. <3
    2) Ik ging het lezen, dacht OMFG how cuuuuute.
    3) Dacht toen: vanmiddag ga ik hier even een reactie op plaatsen omdat ik nu moet leren voor mijn proefwerken.
    4) Vergat het.
    5) Vanmiddag werd vandaag, en ik heb zo'n idee dat dat ongeveer vijf dagen scheelt met de dag dat je het gepost heb, also, FORGIVE ME. *puppydogeyes.*
    En nee, mijn proefwerkweek is nog steeds niet over, maar ik maak dit goed. Omdat ik je nog even wil laten weten hoe verschrikkelijk veel ik van dit verhaal houd, zelfs al word ik overspoeld door school en hobbies en instantonedirectionliefde en nog heel veel andere zaken. No matter what. I keep reading 'nd commenting, 'cuz you deserve that I do so.
    Wat ik wil zeggen: MIMIMIMI, dit smaakt absoluut naar meer. Dat laatste stukje. Met Harry, meine ich.
    EN dat stukje over dat Joy nu meegaat naar de signing, en dat ik ontzettend benieuwd ben naar de reactie van de fans als ze haar dan ECHT zien. You know what I mean.
    Gossie.
    Als dit verhaal een knuffelbeer was... dan was het zo'n sexy knuffelbeer dat ik hem elke dag kapot zou knuffelen. Haha. ik typte net sext in plaats van sexy, en blijkbaar is dat een woord, want GC rekende het niet fout. En dat is raar -ich meine, is het dan een werkwoord? Wie de fuck zegt er nou: ik sex, jij sext, wij sexen.
    sexen is geen woord. Dat vind ik dus echt discriminatie.
    Okay, net verwijderde ik ongeveer de helft van mijn reactie...
    Goed. Okay. Sorry dat dit zo'n crap reactie vol onzin is die eigenlijk geen inhoud heb, maar ik houd nog altijd van de manier waarop je zo heerlijk en luchtig schrijft en de manier waarop je alles brengt, maar het is al een tijdje terug sinds ik het hoofdstukje heb geleezen dus ik ga niet heel veel inhoudelijk saai en droog commentaar geven van: OMYGOD, ik vind het geweldig dat je dat en dat precies zo neerzet. AMAZING.
    Okay. En nu ga ik brood eten, want straks heb ik een proefwerk Latijn. YAAAY [not]
    Tschüsski, I'll see your later. Want, I look forward to another chapter.
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen