Only I can change my life. No one can do it for me.

Zaterdag 21 oktober 2006


~ Bill Kaulitz

'Bill, wil jij even naar mam bellen dat we eraan komen?’ Tom was samen met Dirk kinderen aan het uitlachen in de speeltuin waardoor we nu te laat zijn. Met een zucht haal ik mijn telefoon uit mijn zak. Ik heb de hele tijd op de schommel gezeten. Ik snap niet wat Tom zo “gezellig” vindt aan die Dirk. Volgende keer blijf ik wel thuis. Ik denk dat ik liever alleen thuis zit dan hier in de speeltuin. Ik snap niet wat Tom heeft. Vroeger zou hij nooit zo gedaan hebben.
'Tom, ik ga alvast naar huis hoor. Ik moet me nog douche enzo.’ Tom maakt een wegwerpgebaar en praat weer door met Dirk. Waarschijnlijk heeft hij helemaal niet door wat ik gezegd heb. Ik zucht diep en sta op. Dan loop ik wel alleen naar huis. Ik had gehoopt dat Tom zou zeggen dat hij mee zou gaan.
Boos trap ik een steentje weg. Het onder de mensen zijn is dan misschien wel leuk, maar het is niet leuk dat ik Tom aan het kwijtraken ben. Hij had me nog wel beloofd, Twins for ever.

Ik open de deur van ons huis. Ik groet mam door een kus op haar wang en met de mededeling dat Tom zo komt. Eerst maar even douchen, dan is dat gedaan. Ik zet de douche alvast aan zodat de stralen warm kunnen worden. Ik kies wat nettere kleding uit en haal mijn make-up van mijn gezicht. Ik smeer er nog maar heel weinig op. Volgens Tom is dat beter omdat we dan niet gepest zullen worden. Of dat ik niet gepest wordt en hij niet voor me op hoeft te komen.
Misschien moet ik eens een keer als mezelf naar school gaan. Gewoon met make-up. Ik houd er niet van om mezelf anders voor te doen dan dat ik ben.

Het beloofde stuk!
Nu ga ik verder met huiswerk, want vanmiddag komt er visite xd
Laten jullie een hoop reacties en kudo`s achter?
Het is kleine moeite en je maakt me er heel blij mee <3

Reageer (7)

  • HappyFruits

    geweldig verhaal!

    snel verder :D

    1 decennium geleden
  • darksunside

    bill wees gewoon jezelf
    tom beging hersens te kopen:@

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    mooi
    snel verder!!!!!
    bill moet gewoon zichzelf zijn!!!!!!!
    en hij moet omgaan met mila!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • TomxMydrug

    Mooi!

    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen