Foto bij zo irriteer je winkelmedewerkers

-Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Kijk hoe ze verkleuren aan de kassa.
-Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zo dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.
-Creëer een spoor van appelsap naar de WC's!
-Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep: " Waarom laten jullie me allemaal niet met rust ??!!"
-Ga naar de messenafdeling neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.
-Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.
-Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en raar stemmetje: "Neem mij! Neem mij!"
-Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van "Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon: "We hebben een code 3 op de zuivelafdeling" Kijk wat er gebeurt.
-Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: "Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer!!"
-Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is...

Reageer (7)

  • Rawiyah

    lol

    1 decennium geleden
  • ChalinaXxX

    Geen wc papier die is goed hahaha lang leven de lol hahaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen