Hoofdstuk X
Ik heb een grote fout gemaakt in hoofdstuk VI.
Ik heb daarin geschreven: "Met het hele team inclusief de reservespelers achter zich aan, allemaal nog in hun marineblauwe tenues (...)." Maar in feite had Puddlemere in 1995 nog modderbruine gewaden - pas in 1998 wisselden ze die in voor blauwe.
Verder is dit alweer hoofdstuk tien. Het gaat lekker snel. :'D
Ik heb daarin geschreven: "Met het hele team inclusief de reservespelers achter zich aan, allemaal nog in hun marineblauwe tenues (...)." Maar in feite had Puddlemere in 1995 nog modderbruine gewaden - pas in 1998 wisselden ze die in voor blauwe.
Verder is dit alweer hoofdstuk tien. Het gaat lekker snel. :'D
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Ik heb een grote fout gemaakt in hoofdstuk VI.
1 decennium geledenIk heb daarin geschreven: "Met het hele team inclusief de reservespelers achter zich aan, allemaal nog in hun marineblauwe tenues (...)." Maar in feite had Puddlemere in 1995 nog modderbruine gewaden - pas in 1998 wisselden ze die in voor blauwe.
Haha, je lijkt percy wel
PS niet gemeen bedoeld ofzo, percy is cool
Ja ik eindig elke zin met
"Als jij aan één stuk door over een bepaald persoon praat en daarbij geen enkele keer het woord Quidditch laat vallen, verwacht ik binnenkort een uitnodiging voor de bruiloft."
1 decennium geledenBij die zin begon ik echt te lachen en ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik Wesley geweldig vind, wat maakt dat zowat de drie enige personages die tot nu toe aan bod zijn gekomen - Oliver, Percy en Wesley - alle drie geweldig zijn. DUS honderd procent van de door jouw beschreven personages zijn sympathiek! Dus je bent een geweldige schrijfster, doe zo verder! (:
Ik hou ook van die chocokoffies, ik dacht dat ik de enige was die wist dat ze bestaan...
1 decennium geledenWat een awesome verhaal, eindelijk eens iets echt origineels...
<3
Ik heb je foutje niet opgemerkt hoor. ^^ en zo'n grote fout vind ik dat niet. Geweldig stukje, kan niet wachten tot morgen! Dit is momenteel het enige verhaal dat ik echt actief volg, dus kun je nagaan hoe goed je bent.
1 decennium geleden