Ik leg me snel neer en animel en blue lopen naar hun bed.
Het is juf monddich maar ze merkt niks.
Na een tijdje zeg ik :hoe moeten we dat nu doen.
Toen zei animel wacht morge is er geen school.
Ja en vroeg blue.
Morgen kunnen we gaan naar de bibliotheek.zei ik
Maar daar zit meester stil altijd.zei animel
(Hij is de broer van juf monddich.
We noemen meester stil eigenlijk meester straf want hij geeft supersnel straf.)
Maar in de bibliotheek heb je verschillende sectie's ook een geheime sectie.Ik werd er naar toe getrokken.Toen ik boeken aan het zoeken was over kikkers.Ik zag een raar boek staan ik wou het pakken en toen viel ik door een luik het was precies een andere wereld...
Oke we snappen het zei animel.
snappen wat?zei blue.
Awel dat dat onze trainplek wordt.
Perfect als we onze lessenroosters samenleggen ...
Hebben we een half uurtje na de middag.
Perfect.
Als we berekenen hebben we 20 minuten elke dag om te oefenen (de heen en terugweg afgetrokken) morgen hebben we 4 uur want we mogen niet te veel opvallen.zei ik.
mag ik nu eindelijk verder slapen zei blue.
Oke slaap lekker.
En we vielen in slaap.
Ik hoor de haan kraaien en sta op kleed me aan ........
Ik maak blue en animel wakker kom we beginnen aan ons eerste uur.
we sluipen naar de bib dan stappen we gewoon de bib binnen.
Meester stil zit er al.
We brachten een paar boeken terug om niet te veel op te vallen en we wachten ook telkens 5 minuten.Ik ging eerst en ik wachte bij de geschiendenis boeken
animel en blue kwamen geleidelijk af.
Toen gingen we samen naar de geheime sectie ik toonde hun welk boek en trok er zachtjes aan er verscheen een luik we sprongen erdoor en belande in die rare wereld.Oke zei blue wat gaan we doen een beetje azo(ze toonde armbewegingen)en azo en az.. er schoot een ijskoude waterstraal op mijn gezicht.
ah koud!
Hier krijg je van terug voila er verscheen een kleine tornado in mijn handen.
Oke dat lukt goed.animel probeerde het ook maar er gebeurde niets
Maar opeens draaide we ons om....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen