Seventeen || Harry Edward Styles
Jezus, jullie hebben me gewoon 6 pagina's reacties gegeven o: Thank you all so much! <3 Het duurde wel kapot lang voor ik iedereen eindelijk persoonlijk had bedankt XDD.
En natuurlijk bedankt voor alle reacties. Uiteindelijk heeft Zayn gewonnen met 12 stemmen (ik had ook nog wat mensen buiten het hoofdstuk gevraagd), Niall had er 11, ze gingen echt gelijk op xd. En arme Louis had er maar 2 o: Liam deed het ook nog best goed met 9 stemmen xd.
Zayn's eyes had most of you hypnotized.
En natuurlijk bedankt voor alle reacties. Uiteindelijk heeft Zayn gewonnen met 12 stemmen (ik had ook nog wat mensen buiten het hoofdstuk gevraagd), Niall had er 11, ze gingen echt gelijk op xd. En arme Louis had er maar 2 o: Liam deed het ook nog best goed met 9 stemmen xd.
Zayn's eyes had most of you hypnotized.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
Mooi hoofdstukje! En moest het je helpen, je moet me niet persoonlijk te bedanken hoor (: ik weet dat je het apprecieert ^^
1 decennium geledensnel verder please dit verhaal is gwn geweldig
1 decennium geledenIk vind dit echt zo'n leuk verhaal! Ik hoop dat je snel verder kan! <3
1 decennium geledenok je moet zeker wel snel verder
1 decennium geledenzo benieuwdddd!!
xx
Lalalala, ik ging eens een reactietje verzinnen: wel wel ... laten we erop houden dat je geweldig bent? want dat is niet gelogen, je schrijft zooo gemakkelijk alsof het 1 2 3 op je blad/ worddocument verschijnt.
1 decennium geledenAch geweldig dus aangezien ik geen woord ken dat beter is en meer uitdruk, misschien super of fantastisch?
Snel verder? (: <3