Foto bij 1.0 ||

Sorry dat het zolang duurde!

Maar blij abo alsjeblieft!
We gaan gewoon weer verder!
x

Verdrietig loop ik weg. Zayn komt achter me aan. ''Vindt je het zo erg dat ik wegga? We houden gewoon contact.'' ''Laat me nu alsjeblieft even met rust. Ik moet het even verwerken, sorry.'' Dan doe ik de deur van mijn kamer op slot. Ik loop naar de badkamer en laat het bad vollopen. Dan zet ik de tv aan en druk er een zielige film in. Langzaam laat ik alles tot me door dringen. En kleed me uit. Ik zie Zayn staks nooit meer. Hij vergeet me en gaat vreemd. Dan ga ik in het bad zitten. Er zijn genoeg andere leukere meisjes die Zayn ook geweldig vinden. En dolgraag in mijn schoenen willen staan. Waarom moet die klote bus nou gemaakt worden? Kan ik niet mee ofso. Hey! Dat ik eigenlijk best een goed idee. Maar dan denk ik weer aan dat ook een van de jongens hun vriendin mee wou nemen maar dat mocht ook niet. Boos sta ik op en klim uit het bad. Maar omdat de vloer zo glad is val ik. Snel pak ik een handdoek en leg die om mij heen. Als ik wil opstaan schreeuw ik het uit. FUCK! Tranen stromen over mijn wangen. Niks gaat goed vandaag. Ik probeer nog een keer op te staan maar de pijn is te erg en ik laat me weer vallen. Ik kleed me snel aan. Maar als ik mijn broek wil aantrekken, doet dat veelte veel pijn. Dan maar zonder broek. Ik begin te schreeuwen. ''ZAYN! HELP! HALLO IS DAAR IEMAND!?''

Reageer (1)

  • xxClaireexx

    Oehh drama!!
    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen