O.9 ||
Grace Leah Alison White
Ik werd wakker en keek op mijn wekker. Het was half 1 in de middag, lekker uitgeslapen. Ik stapte uit bed, en ik keek in de spiegel. Ik zag er echt uit als een sjonnie met mn joggingsbroek en mn hempje, makeuploos, met een hoge knot op mijn hoofd.Toen klopte er iemand op de deur. Dus ik deed open, het was zayn. Ik zag er niet uit. Maar dat boeide me niet zo veel. ''Goedemorgen liefje!'' zei hij liefjes. Ik keek hem in zijn ogen en gaf hem een zoen. ''Hii schatje'' ik voelde zo veel vlinders in mn buik. Ik was verliefd, dat was nu wel duidelijk. Volgensmij was het andersom hetzelfde, tenminste dat is wat ik hoopte. ''Eh, ik ga effe douchen enzo, ik kom zo wel naar je suite!'' ''Is goed schatje, ik kijk hier wel even tv.'' Ik deed de badkamer deur dicht, deed mijn kleren uit en stapte onder de douche.
We liepen samen naar een bloemen veldje, waar bijna niemand was. ''Grace, ik wou je wat vragen.'' hij keek me serieus aan. ''Jij bent zo anders dan alle andere meisjes, je bent zo veel mooier, liever, leuker.. wil jij mijn meisje zijn?'' zei hij blozend. Wat was hij toch schattig als hij bloosde. ''Ja, natuurlijk wil ik dat, mwhihi.'' volgensmij bloosde ik zelf ook. Zo liepen we een tijdje verder hand in hand. Het was heerlijk. Ik was zo verliefd. Het maakte me niet uit of hij beroemd was, het was gewoon de perfecte jongen. Toen we thuis kwamen hoorde we slecht nieuws. De tourbus kon gemaakt worden, waarschijnlijk deze week nog. Voor hun was dit goed nieuws, maar voor mij. Mn wereld stortte in, ik was zo verliefd. Fuck my life.. Why me?
Reageer (1)
;o;o
1 decennium geledenze moet gewoon meeeee gaan op tour (:
XX