Foto bij O65.

Whoop whoop, hoofdstuk 65 alweer! Just so you know guys... I love you all so muchie. All your sweet comments make me smile like a crazy hyena on crack. <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (70)

  • ZeroGravity

    I read this, all at once. Well, not really... een dag. En iets meer, maar. nu ben ik bij en nu ben ik blij. [=
    I really like this story you've probably never heard that one XD Neemaargoed. Wat ik zeggen wil, is dat het het absoluut waard was om dit allemaal achter elkaar te lezen. Niet dat ik nog kon stoppen toen ik eenmaal begon. maar goed. Het was gewoon... geweldig.
    Natuurlijk en lekker geschreven en pretty en ontzettend sweet en ik wil je even vertellen dat ik vind dat je Zayn heeeeeeel erg lief neerzet. En daar ben ik blij om, omdat ik denk dat veel mensen, die Zayn in zo situatie zouden plaatsen in hun verhaal, hem heel gemeen en egoïstisch zouden maken... en ik denk niet dat dat is wat hij zou doen.
    And I love you for that. Dat je de karakters zo aanhoudt -like, ik heb natuurlijk geen FLAUW idee hoe die lads in het echt zijn, maar seriously, ik houd er verschrikkelijk van hoe je ze neerzet. En ook heel geloofwaardig. Voor mijn gevoel dan.
    Enenen. voor de rest heb ik niets interessants te melden. I enjoyed this, reading, very much. Dat wel, nog even zeggen.
    And I hope you keep on writing, 'cuz it's really amazing. Dit verhaal heeft iets. heeeeel erg catchy en nice dat ik niet goed in woorden kan vatten.
    <3

    1 decennium geleden
  • picture14

    snel verder btw

    1 decennium geleden
  • picture14

    sweet

    1 decennium geleden
  • Salute

    Sweet!
    <33

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    Zielig, maar beter dit dan dat hij een jaloerse bitch wordt...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen