Foto bij O.8 ||

Grace Alison Leah White

Ik werd wakker. En ik merkte meteen dat ik niet in mijn bed lag. Ik had knallende koppijn. Toen ik om me heen keek zag ik dat ik in liam's bed lag. Toen hij zag dat ik wakker was gaf hij me een kusje. ''Hey cutie, lekker geslapen?'' Ik schrok ervan. Die zoen van gister betekende niks, niet voor mij tenmiste.. wat ben ik toch dom soms .. ''Jawel alleen knallende koppijn..'' wat ook echt waar was. ''Je hebt gister teveel gedronken, dus je viel neer. En toen heb ik je in mijn bed gelegd.'' hij kijkt me verliefd aan. En geeft me nog een kus. ''Oh bedankt'' En ik grinnik ongemakkelijk. Ik vond hem niet leuk, echt niet, wel aardig enzo, maar echt leuk leuk? No way! Ik moest het hem vertellen. ''Ik, eh ..'' Hij keek me verliefd aan. ''Ik ga, eh, even douchen enzo.'' besloot ik toch te zeggen. ''Oke liefje'' En hij gaf me een kus. ''Liam, dat van gister, dat betekende niks, ik was dronken, er is niks tussen ons ..'' De lach verdween van zn gezicht. ''Oke, nou dan is dat duidelijk toch.'' hij keek teleurgesteld. ''oke, doeghh!'' zei ik ongemakkelijk. En ik sprong onder de douche en dacht na.

De middag ging snel en het werd avond. Ik liep naar het strand, even alleen zijn. Het was tenslotte hartstikke mooi weer. Ik ging zitten in een boom en keek hoe de zon onder ging. Ik dacht na, na over alles. Best raar, ik ben bevriend met one direction. Dat zouden zoveel meiden willen. Ik dacht nog eens na over gister, het moment dat zayn met een ander meisje danste. Het leek net of ik jaloers was. En daarom zoende ik liam.. Opeens voelde ik de boom bewegen. Ik keek om me heen, en ik zag een bekend gezicht. Een golf van vlinders schoot door mijn buik. Het was zayn die er in klom. ''Hii'' zei zayn terwijl hij naast me kwam zitten. ''Heee'' ik staarde voor me uit. ''Waar zit je met je gedachten?'' hij keek me aan. En ik vertelde hem het verhaal van liam, dat het voor mij niks betekende, en dat ik het deed omdat ik hem jaloers wou maken. Toen hij dat hoorde keek hij blij. Het leek wel een soort van opluchting. Zo hadden we nog even gepraat. En we liepen weer naar het hotel. ''Wanneer spreken we weer af?'' zei zayn. ''Hmm, morgen, kom je me ophalen?'' ''Is cool.'' ''Oke! tot morgen!'' ''Wacht even!'' Hij pakte mijn hand. Ik voelde zijn hoofd dichterbij komen. Er vlogen heel veel vlinders door me heen, en ik keek hem diep in de ogen. Toen voelde ik zijn lippen op de mijne, en stonden we zo een tijdje te zoenen. ''Grace, je bent leuk.'' zei hij nogmaals.

Reageer (3)

  • xLoessx

    zayn doet lieeeef (L)
    snel verder (:
    X

    1 decennium geleden
  • xxClaireexx

    Ohhh, leuk!
    Snel verder!
    xx

    1 decennium geleden
  • Rubyy

    Awh! Zayn is sexxy!

    snel verderr! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen