0.7 ||
Grace Leah Alison White
Het is bijna 8 uur, en jayden en ik zitten in mn suite. Jayden is al helemaal klaar met alles. Ze ziet er echt leuk uit! Ik heb geen zin in jurkjes of netheid, dus ik doe gewoon mijn nieuwe setje aan. Eigenlijk heel gewoontjes, maar dat kan me niks schelen. Als we eenmaal klaar zijn, ziet het er nog best oké uit. ''Let's go!'' roept jayden. En we gaan. Als we er eenmaal zijn, zie ik Zayn, Liam, Harry, Niall en Louis staan. Ik krijg gelijk een paar drankjes aangeboden, en drink ze met een paar slokken op. Ik kijk nog eens goed naar zayn, en zie dat hij intens staat te dansen met een ander meisje. Ik voel een schok door mijn hart heen gaan. Van jaloezie. Jayden is ook met een jongen aan het dansen. Dus ik besluit om naar Liam te gaan. We dansen, en besluiten om nog een paar drankjes te nemen. Ik heb geen idee wat ik allemaal opdrink, maar ik wordt heel licht in mijn hoofd. Ik ga zayn is even lekker jaloers maken. Zegt een stemmetje in mijn hoofd. En voordat ik het weet zoen ik liam, en hij zoent terug. Zo staan we een tijdje te zoenen. Ik zie dat zayn het ook ziet, dus ik ga nog even extra door. Het lijkt wel of hij jaloers kijkt. ''Zullen we even naar buiten gaan?'' zegt liam zwoel. Maar mijn hoofd voelt lichter en lichter, en ik verlies jayden uit het oog. We lopen langzaam naar buiten. Het wordt zwart voor mijn ogen. En ik val neer.
Reageer (2)
nooooo ;o
1 decennium geledensnel verder (:
iloveit (L)
XX
OEHLALA!!! Snel verder, please <3
1 decennium geleden