Hoofdstuk 1
Dit is mijn eerste verhaal dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Geef vooral commentaar. dan kan ik nog dingen verbeteren.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Leuk!
1 decennium geledenhallo leuk verhaal maar ,persoonlijk vind ik het verhaal vlotter lezen in de ik vorm bv:
1 decennium geledenOm half 11 zit ik met mijn ouders in de auto onderweg naar kings cross station. Ik was die ochtend al heel vroeg wakker. En kon gewoon niet meer slapen omdat Ik wist dat ik die dag weer terug naar zweinstein ging. Zweinstein is eigenlijk mijn 2e huis.
nouw dat is mijn gedacht zoals jij schrijft kan natuurlijk ook
xxxxxshauny
snel verder je hebt abo
Je moet even hierop letten:
1 decennium geledenToen de trein langzaam begon weg te reiden zwaaide ze nog snel naar meneer en mevrouw Wemel.
Reiden is trouwens sowieso met lange IJ. *rijden*
En aangezien je een bij- en hoofdzin heb, moet er een komma tussen die twee werkwoorden..
*Toen de trein langzaam begon weg te rijden, zwaaide ze ... *
Je hebt die fout er wel iets vaker in je verhaal zitten, maar dat moet je gewoon even weten dat daar een komma tussen moet;)
Voor de rest vind ik het wel leuk bedacht! Ik ga verder lezen;)
Hoi AdoreMalfoy,
1 decennium geledenLeuk geschreven! Ben benieuwd naar de volgende hoofdstukken.
Wel 1 tip: je gebruikt verleden tijd en tegenwoordige tijd door elkaar. Je kunt beter kiezen voor het 1 of voor het ander.
Groeten, Rabbit