Foto bij 1.5 Het feestje

- Oke omdat het vakantie is vandaag nog een langer stukje, maar dit is nu wel echt het laatste deel van hoofdstuk 1!

- Zijn er meer mensen die wel eens stiekem rondsnuffelen? En hoe zou jij willen dat het verhaal verdergaat? Wat dacht je van een echte zussenstrijd?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Eki

    jaah, ik zie die zussenstrijd ook wel zitten, lekker veel drama. : P
    Net als Tiana vind ik het ook wel leuk om profielen op hyves/facebook/twitter van mensen uitebreid uit te gaan pluizen, maar in Real life snuffel ik eigenlijk nooit ergens rond, omdat ik het zelf ook erg vervelend zou vinden als mensen in mijn persoonlijke spullen zouden lopen graaien...

    Heb niet echt een idee hoe het verder moet gaan, als het maar niet te erg voorspelbaar wordt in elk geval haha. :P

    1 decennium geleden
  • Beronica

    Yay, superstukje! En een zussenstrijd zie ik eigenlijk wel zitten! Misschien dat Adriana Isabel erop aan gaat spreken dat ze haar in de steek liet en dat daar een meningsverschil over ontstaat? En ik snuffel eigenlijk niet echt ergens stiekem rond, al heb ik soms wel de neiging om mensen hun Facebook uitgebreid te bekijken zelfs als ik diegene niet helemaal ken xd Zo in de trant van "omg waarom plaats die leuke jongen iets op haar profiel!" *gaat kijken* Hihi :3 Gauw verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen