|O18| ??-??-????
Oké, ik denk dat heel veel mensen Christine Adams niet zullen begrijpen of haar echt compleet gestoord zullen vinden. Maar ik begrijp mijn kleine Christine als geen ander en dit is de waarheid en de realiteit voor haar.
Ik ga geen discussie aan als iemand het er niet mee eens en het een verdraaid beeld vindt. Dat is dan diegenes mening.
Heel erg bedankt voor alle reacties op m'n vorige hoofdstuk. Ik raad de manga Deadman Wonderland erg aan bij de meesten! En inderdaad Hoshi, Senji is ubernice! xP
Ik ga geen discussie aan als iemand het er niet mee eens en het een verdraaid beeld vindt. Dat is dan diegenes mening.
Heel erg bedankt voor alle reacties op m'n vorige hoofdstuk. Ik raad de manga Deadman Wonderland erg aan bij de meesten! En inderdaad Hoshi, Senji is ubernice! xP
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
I know everything ;') you dont have to tell me sweeeety ^^,
1 decennium geledenEcht, echt een toffee hoofdstuk,
Love you *omgekeerd hart* (das cooler dan een normaal gayheart jeeh)
ahhh, ergens vind ik het heel mooi en aan de andere kant zo zielig
1 decennium geledenMaar ik zie niet in hoe ik Christine Gestoord of ziek zou moeten vinden hoor... eerder dat Jochie met Bloed tentakels.... al is dat misschien ook wel hoe jongens op dat soort situaties reageren...
anyway
SNEEELLLLLLLLLLLLL VEEDDERSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mooi stukje
1 decennium geledenIk vind haar eigenlijk helemaal niet gestoord :')
Snel verder <'33