O.6 ||
Grace Leah Alison White
Ik lig in mijn hemelbed. Ik ben best moe na een lange dag. Het was wel een superdag! Omdat ik naast one direction slaap hoor ik een hoop herrie vanuit hun slaapkamer. Ik kan toch niet slapen dus ik besluit er naartoe te gaan. Ik klop op de deur maar door het geluid hoort niemand me. Dus ik besluit gewoon naar binnen te lopen. Ik schrik me kapot wanneer ik opeens een kussen naar me kop krijg gesmeten. Ik probeer het kussen te pakken om terug te gooien, maar louis springt op me. ''LOUIS ATTACK!!!'' Als ik later weer op sta en om me heen kijk, zie ik dat de andere jongens aan het gamen zijn. Ze kijken geconcentreerd naar het beeldscherm. Ik druk de tv uit. En ik krijg weer een kussen naar mn hoofd, deze keer van liam. ''Ook hallo iedereen!'' zeg ik geirriteerd. Dan kijkt niall me betoverd aan. ''Denk jij ook wat ik denk??'' ''Dat jullie stiller moeten zijn! Ik probeerde te slapen en de muren zijn al niet zo dik..'' ''Dat ik zin in pizza heb..'' zegt hij ongestoord door mijn preek heen. ''Oke, ik vind het goed hoor, bestel maar een pizza.'' En we bestellen een pizza en doen een filmpje aan. Ik ga op bed liggen. En val in slaap..
De volgende ochtend wordt ik wakker, en nee, niet in mijn eigen kamer.. Maar in de kamer van de boys naast me.. Ik ben dus blijkbaar in slaap gevallen onder de film ofso.. Ik kijk om me heen. En ik zie dat ik in een bed lig. Ik zou niet weten wie zn bed het is. Maar dat maakt niet uit. Ik ben alleen. Ik stap uit bed en kijk in de spiegel. Gadver!! Ik zie er niet uit! Mijn haar staat overeind en mn make up zit heel raar. Dus ik loop naar mijn eigen kamer en neem een snelle douche. Dan doe ik mijn kleren aan. En doe een laagje make-up op. Dan loop ik naar de lobby en pak een broodje. Ik stuur jayden een sms of ze wat te doen heeft vandaag en ik krijg er meteen een terug.
''Hi, ga je anders mee uit vanaaf? xx'' en ik stuur een smsje terug. ''Jaa, lijkt me gezellig! xx'' Ik loop naar de hotelkamer van de boys en zie dat ze er al zijn. Zayn geeft me een knipoog. Ik voel mn gezicht rood worden. ''Je ziet er goed uit vandaag..'' zegt liam slijmend. ''Ja, hoho, zo is het wel genoeg slijmballen!'' roept harry. Gelukkig krijg ik op dat moment een smsje terug van jayden. ''We gaan wel jongens aan de haak slaan he?! hihi xo'' Ik grinnik hardop. ''Tuurlijk hihi.. x''
Reageer (2)
Snel veder!!!!
1 decennium geledenLeuk,snel verder!!! <3
1 decennium geleden