Foto bij O.5 ||

Grace Leah Alison White

Ik schrik wakker. Pfewhh, ik lig in mn hemelbed. Ik denk aan gister. Het was echt gezellig. Ik weet nogsteeds niet waar de jongens in het hotel zitten. Maar daar kom ik wel achter. Ik kleed me uit en stap onder de douche. Dan bind ik een handdoek om mijn hoofd, en om mijn lijf. Ondertussen zet ik een lekker muziekje op, en zing keihard en vals mee op het lied Super Bass van Nicki Minaj!

''Boy, you got my heart beat running away.
Beating like a drum and it's coming your way.
Can't you hear that boom-ba-doom-boom-boom-ba-doom-boom-bass?''


Dan zie ik opeens Louis in de deur opening staan. Ik geef een gil, zet snel de muziek zachter en doe mijn handdoek goed.
''Ehh, sorry dit is de verkeerde kamer.. Ik dacht dat het die van ons was.. sorry.. we zitten hier naast.'' en hij wordt rood. ''haha, maakt niet uit hoor.'' dat is alles wat er uit mn mond komt. ''Ik, eh, ga maar weer, doei!'' en hij is weg. Ik sms Zayn of hij vanmiddag ook op het strand is, want ja, ik heb zijn nummer!! En ik krijg meteen een smsje terug. ''Yeah, ik haal je wel op, de kamer hiernaast hoor ik net;D hahaha xxx''

Ik kom erachter dat het eigenlijk al bijna 2 uur is, dus ik poets snel mn tanden, doe een laagje makeup op. En ik smeer me in(!!) Wat dus wel nodig is. Dan doe ik snel mijn zwemkleding aan, pak mijn spullen, kam nog effe mijn haar door en ik pak een broodje. Ik kom erachter dat Zayn al in de deuropening staat. ''Ready?'' zegt hij met een knipoog. ''Yeah buddy''. We lopen naar het strand en we leggen onze handdoek neer. Ik kijk even rond en zie dat de andere jongens er ook zijn. Dan tilt Zayn me op en gooit me in het water. Ik wil hem terug pakken, maar hij springt er zelf ook in. Daar zitten we dan. Jut en Jul. ''Grace, je bent leuk'' zegt hij in mn oor.

Reageer (3)

  • Zaynstagram

    Ik krijg serieus een rilling als ik lees hoe hij dat in haar oor zegt ö

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    leuk geschreven!
    snel verder (:
    XXX

    1 decennium geleden
  • Involved

    Leuk stukje! Snel veder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen