Foto bij O.4 ||

Grace Leah Alison White

Na even wat gezwommen te hebben. Klim ik uit het bad en ga op een ligstoel liggen. Zayn komt naast me liggen. Hij is eigenlijk best wel aardig. Jayden komt aan de andere kant van mij liggen. "Laten we True or Dare doen!" roept Jayden enthousiast. Zayn stemt ook in. En dus daarom stem ik ook maar in. "Oke ik begin!" zegt Jayden vrolijk. "True or Dare aan... Zayn! Wat is je grootste blunder?" Ik zucht zacht. Typisch een vraag voor Jayden. Ik zie hoe Zayn rood wordt. "Een knap meisje uitschelden." zegt hij terwijl hij naar mij kijkt. Nu word ik toch ook een beetje rood. Dit had ik niet verwacht. Ik zit helemaal in gedachten totdat ik in het water word gegooid. "Hé! Waar was dat voor nodig?" roep ik als ik boven water ben gekomen. "Tja, Zayn zei Dare dus ik zei 'gooi Grace in het water' en jij had helemaal niks door." "Dit krijgen jullie terug!" zegt ik dreigend terwijl ik het water uit klim. Jayden begint te gillen en rent weg maar Zayn tilt haar op en gooit haar ook in het water. Ik zie een andere jongen van one direction onze kant op sluipen. Al snel herken ik hem van een poster van Jayden. Het is Louis. Ik zie hoe hij Zayn optilt en in het water gooit. Hij blijft lachen aan de rand van het zwembad staan. En ik zie mijn kans en duw nu hem ook het zwembad in. Ik spring er zelf ook in. Met z'n allen zwemmen we maar de glijbaan. Jayden gaat als eerst daarna Louis daarna Zayn en daarna ik. Als het mijn beurt is om te glijden zet ik me af en glij in volle vaart naar beneden. Snel rem ik af want ik zie Zayn een opstopping vormen. "Ga glijden dan!" zeg ik terwijl ik hem pesterig duw. "Ik wou alleen maar tegen je zeggen dat ik je verkeerd ingeschat heb. Je bent erg leuk." zegt hij met een rood hoofd. "Awh dankje Zayn. Ik heb jullie ook verkeerd ingeschat. En jij bent zeker de leukste van de hele groep." Ik zie hem glimlachen. "Maar Liam .." "Echt?!" "Nou, nee hoor." ik geef hem een duw. "Glijden anders denken hun ook wtf wat zijn die aan het doen." 

Reageer (4)

  • XdolceX

    hha snel verder!!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Involved

    Echt super goed geschreven, <3 snel veder

    1 decennium geleden
  • Zaynstagram

    Haha, leuk geschreveven! Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Arianna

    Wow! ik wil ook van die glijbaan aff!

    Julie schrijven echt super goedd! <333

    SNEL VERDUUUR! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen