O.3 ||
Grace Leah Alison White
Ik schrik wakker, want er ligt een jongen naast me die me wakker wil maken. ''Je bent verbrand.'' zegt hij heel droog. ''wtf? hoelang lig ik hier al?'' ''hmm, een paar uur volgensmij, het is nu half zes.'' zegt hij lachend. En Jayden heeft me niet even wakker gemaakt. Aardig. ''Ik breng je wel naar je huis, waar woon je?'' zegt hij. ''In dit hotel hiervoor, je hoeft me niet te brengen, ik kan zelf wel lopen.'' Dan kijkt hij verbaast. ''Ik woon daar ook! Tenminste ik verblijf daar voor een tijd, onze tourbus is kapot.'' Even later lopen we naar het hotel. En ik vertel hem dat het hotel van mijn ouders is. Hij vertelt me ook dat hij van one direction is. En nee, daar was ik nog niet achter gekomen. ''Nou ik moet maar eens wat gaan eten bij de keuken.'' zeg ik met een lief stemmetje. '' Ja, ik ga maar eens naar onze kamer, zie ik je morgen?'' ''Ja!'' ''Doei!'' ''Byeee!''
Ik loop naar de keuken, en ondertussen stuur ik Jayden een sms. ''Leuk dat je me vandaag hebt laten stikken. Kom je vanavond zwemmen in het zwembad van het hotel? xx'' En ik krijg meteen een smsje terug. ''Ja, superveel sorry! Ik was je gewoon vergeten ;$ Zie ik je om 7 uur in het zwembad? xx'' Naja zo is Jayden, denk ik bij mezelf. En ik stuur haar een sms terug. ''Ok, om zeven uur bij het zwembad bij de bar! xx '' Ons hotel is eigenlijk best groot. Je zou er zo in kunnen verdwalen. Maar ik woon er al 4 jaar. Vanaf mn tiende, dus ik ken het nu wel. Ik begin toch best wel een brandende huid te krijgen.
Ik pak een pizza en stop hem in de oven. Even later eet ik hem op en zie dat het al half zeven is. Dus ik ga naar mn hotelkamer, en pak mijn bikini. En mijn handdoek enzo. En ik loop naar het zwembad, waar ik Jayden al zie staan, met een jongen. De jongen.. De jongen waar ik overheen stuikelde. Owh, shame.. Van one direction. Ik loop naar ze toe en zeg ongemakkelijk iets wat op hoi moet lijken ofso. Dan geeft Jayden me een knuffel. ''Hey! Krijg ik geen knuffel?'' zegt hij met een knipoog tegen me. En ik geef hem een ongemakkelijke knuffel. ''Zullen we gaan zwemmen?'' zegt Jayden. En we rennen het zwembad in.
Reageer (3)
Zayn's with her? ö Snel verder!
1 decennium geledenAaaaaah Please veder!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenEcht een super story:)
Super goed geschreven!! <333
1 decennium geledenSNEL VERDUUUR! x