7
Ze waren aan het aftellen: 3,2,1 and GOGOGOGOGO riepen ze. Ik kwam het podium en het INMENS groot. Alle mensen van de modewereld en modellen waar ik naar opkeek waren er. Het was best wel eng want je zag iedereen die in de zaal was. toen ik op het einde van de strook was en moest poseren zag ik daar 5 mensen zitten die me heel bekend voorkwamen. Ze waren heel net in kostumes en ze lachten naar mij, nu wist ik het zeker. One direction!!!! Jeeej diep in mezelf was ik superblij. Ik mocht natuurlijk geen emotie tonen dus was het moeilijk om niet te lachen. Na de swow kreeg elk model een Chanelpakket gratis. Er was ook een red carpet waar ik Louis, Niall, Zayn, Harry en Liam tegenkwam. Hannah en ik hadden nog snel een mooi en deftig kleed aangetrokken. Ik zag Zayn staren naar Hannah en hij zei ‘Wauw you look georgeous.’ Hannah begon te blozen en gaf hem ook een compliment. Ik kwam er ook aan en ze zeiden allemaal dat ik perfect gelopen had en dat ik er goed uitzag. Toen hoorde ik veel flitsen en mensen roepen dat we in hun richting moesten kijken. Natuurlijk daar had ik niet aan gedacht. Een model met one direction. Dat is een bron van roddels. Gelukkig daarna kwam Eleanor ook en ging direct bij Louis staan. Ik keek erg op naar haar want ze was een topmodel. Dat trok de aandacht van veel paparazzi en lieten ze ons met rust. Ze waren zooooo schattig. Nadat de meeste weg waren, kwam Eleanor naar mij en zei ‘you are Marie right, I see you have a lot of potential as a model. You did a really good job.’ Ik wist niet wat ik moest zeggen en toen zei Hannah in mijn plaats ‘This means the world to her thank you!’.
Na de show wouden we nog ergens naartoe gaan. Louis gong zowieso al niet mee want hij ging bij Eleanor slapen.
Er zijn nog geen reacties.