Foto bij O.2 ||

Liam James Payne

Ik zie hoe een knap meisje onze kant op loopt. "Fack niet alweer een fan!" hoor ik Zayn zeggen. Van mij mag ze wel naast me komen liggen. Als ik wat beter kijk zie ik hoe ze op haar mobiel aan het typen is. Jammer, ze ziet ons dus gewoon niet. Langzaam komt ze nu toch wel heel dichtbij. Ze loopt gewoon verder. En valt dan over Zayn heen. Hij begint te piepen en te schelden. Want haar elleboog is in zijn lul beland. Ik zie hoe ze rood wordt en iets mompelt. Ik denk dat het een 'sorry' is. Ik kijk haar vol medelijden aan. Maar de rest van de jongens lachen haar uit. Ik wil naar haar toe, maar ik ben weer te laf. Ze loopt weg terwijl Zayn haar nog even na scheld. "Doe even rustig man!" zeg ik lichtelijk geïrriteerd tegen Zayn. Hoe kan die gast nou zo boos zijn op haar. Ze is daar veelte knap voor. Samen met een vriendin loopt ze weg. Ik had gehoopt dat ze een fan was. Maar nee, daar lijkt het niet echt op. Ik zucht en doe mijn ogen dicht. Iets wat ik al een poosje niet heb kunnen doen. Ik voel hoe ik langzaam in slaap begin te vallen, maar dan gaat er iemand in mijn zon staan. "Dude, rot op! Je staat in mijn zon." Ik hoor hoe een meisjesstem begin te gillen. "Liam Payne praat tegen mij!" Ik een paar mensen boos naar ons toe kijken. De jongens beginnen tegen haar te praten. Maar mij kan het niet zo veel schelen. Ik doe mijn ogen weer dicht en val nu echt in slaap.
Het duurt niet lang. Want meneertje Louis vind het kennelijk erg grappig om te zien hoe ik wakker word. En daarom gooit hij een emmer water over me heen. Boos kijk ik hem aan en scheld hem zachtjes uit. Het meisje naast hem lacht alleen maar om hem. Ik snap niet dat Louis met haar wil optrekken. Ik kijk even op mijn horloge hoe laat het is en zie dat het al bijna 5 uur is. Niall komt naar me toe gelopen. "Hey Liam, ik heb honger." Ik lach zachtjes om zijn opmerking. Het zal Niall ook niet zijn. "Ga maar naar het hotel en neem de rest mee. Ik kom straks."

Reageer (3)

  • xLoessx

    heeeeeeeeeeeeeeel snel verder (:
    ilooooooveit (L)
    echt goed geschreven!
    X

    1 decennium geleden
  • Involved

    Please heeeeeeel snel veder. Wat dit is echt een super story!!!!!

    1 decennium geleden
  • Zaynstagram

    Snel verder, please <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen