O.1 ||
Grace Leah Alison White
Zoals altijd wordt ik wakker in mijn mooie hemelbed, in het vijf sterren hotel van mijn ouders. Ik ga uit bed, doe mijn pyjama uit, en neem een snelle douche. Als ik klaar ben doe ik mijn bikini aan, en pak ik een tas met zwemspullen. Ik borstel snel mn haar door en doe een laagje mascara op. En doe mijn V.I.P Suite opslot. Dan haal ik een broodje bij de lobby, en loop naar het strand. Vakantie! Ondertussen loop ik verder het strand op, wachtend op Jayden. We hadden afgesproken om half 1. Ik stuur Jayden een smsje waar ze is, want het in ondertussen al half 1. Het duurt niet lang voordat ik me realiseer dat ik bovenop iemand lig die een pijnlijke kreet slaat. Ik kijk naar hem hoe hij naar adem hapt. Ik kijk waar mijn elleboog is beland. Midden in zijn jeweetwel.. Zijn 3 andere vrienden lachen me uit. Eentje kijkt me vol medelijden aan. Snel sta ik op en mompel iets wat op sorry moet lijken. De jongen op wie ik viel scheldt me uit. En met een rood hoofd loop ik weg. Ik kijk nog een keer achterom en zie dat 1 van die jongens mijn actie lachend na doet. Ik loop verder en opeens bedenk ik me dat dat one direction was. Shame.. wat een blunder, ik struikel over iemand van One direction. Ik bedoel, als ik fan was,dan was het leuk. Dat ben ik dus niet, ik vind ze zakken, en helemaal nu dit is gebeurd. Dan zie ik Jayden lopen en vertel het hele verhaal. Zij is fan van One direction, dus gilt het uit! Ze wilt er naartoe rennen, maar ik hou haar tegen en zeg dat ik ze na deze blunder liever niet nog eens zie. Gelukkig zijn we al aan de andere kant van het strand, anders was ze er alsnog gillend naartoe gerend. Ik leg mijn handdoek neer en smeer me in. Als ik eenmaal lekker op mijn handdoek lig om bruin te worden, kijk ik om me heen. Urgh! Ik had het kunnen weten. Jayden is er op af gerend. Denk maar niet dat ik achter haar aan ga.
-Met veel abo's en reactie's starten we een nieuwe!
Reageer (3)
I like! Snel verder <3
1 decennium geledenWhaha, leuk!
1 decennium geledenSnel verder!
xx
Hahhahahah, ik ging helemaal out bij die actie van Grace!
1 decennium geledenGeniaal gewoon!! xx