Foto bij 5

Na een tijde sprong Louis recht en riep ‘let’s go carting. Dat vond iedereen een goed idee en dus gingen we naar de baan. Zayn had niet veel zin dus hij bleef aan de kant zitten voor scheidsrechter te spelen. We waren elk in teams van 2 ik en Hannah; Liam en Harry en Niall en Louis. Hannah, Niall en Liam begonnen de eerste ronde en ik ging aan de kant staan om Hannah te supporteren. Dat ging nog maar net goed want Hannah was net tweede geëindigd achter Liam. Nu was het aan mij, Harry en Louis de concurrentie was goed, maar Louis kon niet carten dus eigelijk ging het tussen Harry en mij. Het was een nek aan nek race bij ons. Louis zat al een ronde achter dus daar hoefde we ons geen zorgen om te maken. In de bocht waren we allebei naast elkaar aan het rijden en ineens botste Harry tegen me en ik en mijn cart botste tegen de kant. Harry stapte direct uit om te kijken of er iets met me was en dat was het moment. Ik gaf gas en vloog Harry voorbij, hij zag wat ik deed en deed hetzelfde en sprong in zijn cart. Uiteindelijk was ik het toch die eerst over de eindstreep reed. Toen we gingen kijken wie er in totaal hadden gewonnen, waren Hannah en ik net voor Liam en Harry geindigd. We hadden afgesproken dat de verliezers een halve week alle afwas gingen doen dus Niall en Louis mochten zich al voorbereiden.
Toen we eindelijk thuis waren, was het tijd voor het avond eten en omdat ik vegetariër was had ik eens lekker en SUPERGEZOND en vegetarisch gekookt. De jongens kwamen al aan tafel zitten en zeiden dat het al heerlijk rook.
Het was etenstijd en we zaten aan tafel. Iedereen vond het heerlijk want ze waren aan het smullen, we hadden ook nog dingen af te spreken voor morgen. Het was de modeshow van Chanel. Ze was zenuwachtig, want dit was wel eens de grote merken ter wereld. Ze zeiden dat ze me wouden brengen en kijken, maar ik zei dat het beter was van niet, want met al dei paparazzi wist je maar nooit he. Ik zei ook dat de modeshow ook op tv was te zien dus ze konden mij zowieso zien he. De jongens keken er naar uit om mij te zien op tv. Wat ze niet wisten is dat de mode-industrie superhard is en soms wel onmenselijk. We hadden een heel blad regels gekregen dat bij ons contract zat. Onder andere 24 uur voor de modeshow niet meer eten. De dag voor de show alleen maar groenten en fruit,… en nog een heleboel andere absurde regels. Ik liet ze aan niemand zien omdat ze anders commentaar zouden hebben.
Na het eten zat iedereen in de zetel naar tv te kijken en om 10 uur zei ik dat ik ging slapen. Ik stond op en vertrok naar de badkamer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen