3
Harry styles pov
Toen de brand was aangekondigd, kon niemand zijn angst nog bedwingen en ik en de jongens begonnen weg te lopen van het podium. We bleven tezamen want we hadden elkaar dat beloofd. De manager zei ons dat we zo rap mogelijk naar buiten moesten, maar wij wouden eerst kijken of alle fans uit het gebouw waren. ‘Harry watch out ’ riep Zayn ineens. ik keek achter mij en zag dat de paal die achter mij stond aan het vallen was. Ik kon nog net aan de vallende paal ontsnappen. ‘thanks man’ zei ik en we liepen verder, hoe verder we liepen, hoe minder we zagen. In de verte zagen we nog mensen. ‘there are two girls’ riep Liam bezord. ‘look on the floor there is blood on it’ schreeuwde Louis. Nu liepen we nog harder om te kijken of ze wel OK waren. Er waren 2 meisjes een met bruin haar dat op de grond lag en 1 meisje met knalrood haar. We waren superbezorgd. Het meisje met het rode haar struikelde over iets dat op de grond lag en ik was nog net op tijd om haar op te vangen en ik fluisterde haar wat bemoedigende woorden in . ‘Is she OK ?’ vroed Niall bezorgd. Ik keek terug, maar ze werd niet wakker. Het meisje met het bruine haar lag ook bewusteloos op de grond. ‘they inhaled too much smoke’ reageerde Liam. ‘We have to get them out of here. We hadden geen tijd meer want nu konden we egt niets meer zien. Louis pakte het meisje met het bruine haar en Liam het meisje met het rode haar. Ik weet dat het nu niet de moment is om het te zeggen, maar ze waren supermooi. Ik kende het gezicht van dat meisje met haar rood haar precies, maar ik wist niet van wat precies.
Eindelijk waren we bij de deur en gelukkig stond er een ambulance voor de deur. Ze konden direct mee in de ziekenwagen en de jongens en ik zijn maar mee gegaan om zeker te weten dat hun niets zou overkomen.
Er zijn nog geen reacties.