Foto bij 2

Marie had haar wekker al om 6.00 gezet terwijl ze pas om 10 uur moesten vertrekken omdat ze bijna naast de zaal woonden waar 1D ging optreden. Ze sprong recht en ging naar de badkamer. Ze douchte poetste haar tanden en ging haar kleren aandoen. Gisteren had ze een superleuk bloemenjurkje gekocht en dat ging ze aandoen. Een uur later werd ook Hannah wakker. Zij had een leuk shortje met een super topje gekocht. Hun kleding stijl was niet hetzelfde: marie hield van klassiek en meisjesachtig, terwijl Hannah hield van stoer en modern. Maar op 1 vlak hadden ze waren ze gelijk, ze hielden allebei doodgraag van killer heels. Ze hadden een hele verzameling in hun dressing staan. Voor het laatst keken ze in de spiegel en daarna vertrokken ze richtind one direction. Ze hadden niet echt een favoriet van de 5 want ze vonden ze alle 5 geweldig. Om 12 uur gingen de deuren open en om 2 uur begon het. Het was nu 10.30 en de straten van londen stonden al gevuld met 99% meisjes. Om 12 uur gingen de deuren open en omdat ze zo vroeg waren gekomen, hadden ze 2 plaatsen op de 2e rij kunnen bemachtigen!

MARIE POV
Het was zoo luid en iedereen schreeuwde, de sfeer zat er duidelijk wel in. De show begon wel een half uur te laat, maar dat vind uiteraard niemand erg. De lichten gingen uit en opeens uit het niets stond one direction op het podium. Iedereen begon nog heviger te gillen en toen Louis reageerde op het luide gegil met ‘this is why I love Londen so much’ ging het dak er helemaal af en Louis, Niall, Zayn, Liam en Harry begonnen super hard te lachen omdat niemand iets hoorde. Toen eindelijk begon het met what makes you beautiful. Na nog een paar liedjes gezongen te hebben ging Zayn ineens van het podium af, niemand wist of het nu bij de show hoorde of niet. Liam, Louis, Niall en harry bleven gewoon verder zingen. Na een paar minuten kwam hij op het podium met een zeer angstige blik. Hij deed teken dat de jongens naar hem moesten komen en zei iets tegen hun en hun blikken veranderden ook direct. ‘wat zou er zijn?’ vroeg ik aan Hannah, maar zij wist het ook niet. Opeens stopte de muziek met spelen en werd het muisstil in de zaal. Uiteidelijk nam Liam het woord:



‘Hi everyone I don’t want you to freak out but stay calm and stay here just until i finished talking. There is a fire in this building all of the doors are locked but you all have to go to the door in the west side of the building, stay together en don’t lose each other!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAT riep ik super luid en begon een beetje te hyperventileren. ‘RUSTIG’ zei Hannah, we gaan gewoon doen wat ze vragen oke? Ik knikte. We zaten nu wel noordelijk gedeelte van het gebouw dus moesten we ons haastten. Hannah had alle moeite om me te calmeren, maar dat lukte echt niet. Ineens begon er in de kant langs alle kant en rook te komen en we konden steeds minder zien. Opeens hoorde ik een klets en zag Hannah op de grond liggen en ze begon hevig te bloeden aan haar voet. ‘OMG’ riep ik uit. en ik verstijfde van angst. MARIE! Riep Hannah. Ik hoorde niets tot ze alsmaar luider en luider begon te roepen, daarna had ik ze wel verstaan. Marie , til me op riep ze. Ik probeerde met al mijn kracht haar op te tillen, maar het lukte niet. Toen opeens had ik een idee: ik legde haar op mijn jas en begon haar voort te trekken. ik kon steeds minder zien en ik kon Hannah niet meer dragen, ze werd alsmaar zwaarder. Opeens hoorde ik stemmen en voetstappen maar ik kon niet meer denken of reageren. Ik struikelde over iets dat op de grond lag, en viel. Voor ik de grond raakte ving iemand me op en zei: you’re gonna be fine, trust me. En toen werd alles zwart.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen