Foto bij 1

1e hoofdstuk i hope you like it :)
enjoy!!!!!

Marie(foto: ariana grande) en Hannah(victoria justice) zijn supermooie meisjes en Marie is een proffesioneel model. Ze stond vaak in de boekjes en mocht vaak in reclamespotjes of op catwalks loen, maar een paar jaar geleden ging dat wel mis: ze vond zich altijd te dik en kreeg anorexia. Maar met de steun van haar vriendin Hannah kwam ze er bovenop, nu is ze nog steeds model en ze let nog altijd op wat ze eet. Hannah is het type dat totaal niet rap bang is, maar Marie daarentegen is het totaal tegengestelde ervan zij was van heel veel bang, en panikeerde ook rap in veel situaties. ze zijn alle twee superrijk en hebben een luxeappartement in Londen gehuurd.

Vandaag is het de laatste dag van school, ze komen thuis en ploffen in de zetel: ‘PPPFFFFF, wat ben ik moe’ zegt Hannah. Ja inderdaad ik ook hoor, maar eindelijk vakantie!!! Juicht Marie luid!! Ja en de vakantie startte al super want overmorgen was het het concert van ONE DIRECTION!! Ze waren alletwee een superfan! Maar morgen begonnen de solden, dus gingen ze er gebruik van maken om een superoutfit te kopen en naar de kapper te gaan enzo. Het begon die dag al laat te worden dus hadden ze maar afgesproken om te gaan slapen want morgen werd het een vermoeiende dag!!!
Om 8.00 ging de wekker en Marie sprong uit haar bed en haastte zich naar de badkamer. In een half uurtje was ze omgekleed(een record voor haar, want normaal stond ze veel langer in de badkamer). Toen ze in de keuken kwam, merkte ze dat Hannah nog aan het slapen was. ‘Hannah als je nu niet opstaat dan kom ik en zorg ik ervoor dat je een hele grote blauwe plek hebt en ik denk niet dat je dat wil!! Riep ze, dat hielp, want binnen het kwartier was ook Hannah klaar en konden ze vertrekken. De winkels openden om 9.30 dus dat was perfect timing. Toen ze aankwamen zagen ze dat er al voor elke winkel z’on 20-tal mensen stond. ‘dit wordt een lange dag’ zuchtte Hannah. De deuren gingen open en de mensen stroomden naar binnen en begonnen alles te pakken wat in solden was. Een paar uur later zaten ze gezellig iets te eten op een terras. ‘Oei, is het al zoo laaat ???’ zei Marie ‘Wat ’ reageerde Hannah. ‘we moeten binnen een kwartier bij de kapper zijn!’. Ze betaalde en gingen op hun rapste naar de kapper. Ze waren gelukkig nog op tijd. ‘zo meiden wat gaan we doen met julie haar ?’ . ‘mijn haar mag nog 1 tint roder’ antwoordde Marie en Hannah vroeg enkel om extension. Ongeveer 2 uur later toen alles klaar was, gingen ze nog naar een restaurant iets eten en daarna vertrokken ze naar huis. Marie was al zenuwachtig want morgen was het zover!! 1D!!
Als ze thuis waren gingen ze direct naar bed om goed uitgeslapen te zijn voor morgen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen