Foto bij Requests

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (38)

  • acousticmichael

    Naam hoofdpersoon: Daphne
    Leeftijd: 18
    Karakter : Lief, verlegen en behulpzaam. Als ze mensen goed kent wordt ze drukker maar meestal is ze verlegen.
    Uiterlijk: Lang bruin krullend haar.
    Genre: Romantiek
    Le boy: Liam

    1 decennium geleden
  • Hood

    Bromance(?): Neen
    Naam hoofdpersoon: Madison Campbell
    Leeftijd: 18jaar.
    Karakter: Opstandig en koppig. Komt vaak over als katje die je niet zonder handschoenen kunt vastpakken, maar eenmaal je haar kent is ze eigenlijk een zeer lief meisje. Je moet wel haar vertrouwen winnen.
    Uiterlijk: Link.
    Genre: Romantiek met humor. 16+ als het kan.
    Verhaallijn(?): Madison is hoofdcheerleader van de school en wordt hierdoor ook als het populairste meisje aangezien. Iedere jongen wilt met haar, maar zij blijkt te opstandig en te koppig om zich ook maar open te stellen. Toch wilt Harry het proberen. Hij heeft al zo lang een oogje op haar en gelooft niet dat ze altijd koppig en gemeen is. Madison moet in het begin niks van hem hebben, maar hij blijft proberen waardoor er iets knapt in haar en ze haar lieve en onzekere kant naar buiten durft te laten komen.
    Le boy: Harry Edward Styles.
    Extra: Kan je dit uit het standpunt van Harry schrijven?

    1 decennium geleden
  • Anaklysmos

    Bromance(?): Nee
    Naam hoofdpersoon: Meike
    Leeftijd: 17
    Karakter:Meike is altijd vrolijk en ziet het beste van iedereen, zelfs als die gene het zelf niet in ziet.
    Ze kan ook irritant zijn en is vervelend bij nieuwe mensen
    Uiterlijk: Lang golvend rood haar, ze heeft groene ogen en heeft een slank lichaam
    Genre: Detectief, liefde
    Verhaallijn(?): Meike is al jaren beste vrienden met Niall en is ook erg teleurgesteld als ze hem al een jaar niet meer gesproken heeft.
    Zo bestluit ze om samen met haar beste vriendin Joyce op zoek naar hem te gaan.
    Le boy: Niall
    Voor(?): /

    1 decennium geleden
  • Kaysh

    Naam hoofdpersoon: kaylee
    Leeftijd: 17 hierr xd
    Karakter: lief, snel bezorgd 
    Uiterlijk: Lichtbruin haar, licht bruine ogen. 
    Genre: Romantiek, Drama
    Le boy:  Zayn

    1 decennium geleden
  • Wentz

    Bromance(?): Nein
    Naam hoofdpersoon: Skyler
    Leeftijd: 15
    Karakter: Skyler is erg gevoelig en word snel bang, ze is wel aardig maar dat merkt niemand vanwege dat ze snel wegrent of nooit vrienden maakt.
    Uiterlijk: Zwart haar met krullen, haar haar komt tot halvewegen haar nek. Mooi figuur, chocoladebruine ogen&heeft altijd vrolijke kleren aan zoals de Engelse vlag op d'r shirt.
    Genre: Romantiek, Avontuur&Drama
    Verhaallijn(?): Skyler heeft nooit vrienden gehad en ze wilt er geen -Zie karakter- Maar Zayn begrijpt haar langzaam en word haar beste vriend. Zayn begint meer gevoelens voor haar te krijgen maar Skyler wilt dat niet. Uiteindelijk geeft ze toe en worden ze een stelletje. Ondertussen blijft Skyler zoals ze eerst was.
    Le boy: Zayn Malik
    Voor(?): -

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen