Foto bij Chapter 10

Jaja, we gaan weer verder ^^
Sorry vriendjes later dan beloofd, maar beter laat dan nooit toch?
(flower)

Vrijdag, 3 December 2010

Nadat ik de laatste slok van mijn koffie nam en het kopje met een klap op het dienblad zette begon mijn iphone te trillen. Taylor.

Een hele goede morgen, succes vandaag!
xoxo


Hier begon het mee. Ja toch? Smsjes sturen zonder aanleiding, gewoon omdat het nodig is. 'Wat zit jij nou weer te grijnzen?' Adriana gaf een tik tegen mijn telefoon. 'Ik grijns helemaal niet' ik stond op met mijn dienblad en had mijn mobiel weer in mijn zak gestopt. Ik had nog geen idee wat ik terug moest sturen. Adriana huppelde naast me en Courtney kwam ook achter ons aan. Ook kregen we het wonder boven wonder voor elkaar net op tijd in de les te komen. Verder verliep alles rustig en aan het eind van de dag zat ik uitgeput op het balkon. 'Adriana, waar ben ik in godsnaam aan begonnen?' 'Nou, je glansrijke danscarrière'. Adriana duwde haar borst naar voren en sprak het woord danscarrière uit met een enorme aardappel in haar keel. 'Oh vandaar'. Ik ging met een boek op mijn bed liggen en zo volgde nog twee drukke, zware en vermoeiende dagen. Gelukkig zijn we lekker vrij in het weekend zoals ieder ander. Adriana was ontzettend zenuwachtig. Ze riep de hele tijd "Jezus Taylor Lautner" waarop ik haar verzocht even normaal te doen en niet vergeten adem te halen. Het hielp voor vijf minuten. Ik had mezelf met mijn kleren geinstalleerd voor de spiegel in de badkamer met een stijltang. Terwijl het ding opwarmde wiebelde ik wat heen en weer op mijn voeten. Geen idee wat Taylor van plan was vanavond. Adriana had er in elk geval zin in. Ik ook wel, daar niet van. Maar ik kan me niet goed concentreren. Hij smst vaak. En eigenlijk spoken de smsjes ook door mijn hoofd tijdens de lessen. Zijn lachende gezicht. Glimmende bruine ogen. Ik pakte de stijltang en begon glimlachend met mijn haar.

'Hayley, schiet op' Adriana was op wonderbaarlijke wijze eerder klaar dan ik. Ik zette mijn tandenborstel weer in het glaasje en liep de badkamer uit. 'Klaar' ik trok mijn schoenen aan en pakte mijn tas. 'Ik ga Taylor ontmoeten, ik ga Taylor ontmoeten...' zo huppelde Adriana al pirouettes draaiend door de gangen. Waarop ik haar hoofdschuddend achterna liep. We lieten ons door een taxi naar het adres brengen dat Taylor me had gesmst van de week. En stapten uit voor het appartementencomplex. We liepen naar binnen en Taylor deed de deur van hun huisje even later open. Adriana was ineens de kalmte haarzelf, ik moest erom lachen. Taylor keek me even vragend aan 'He, kom binnen' 'Matt!' er kwam iemand van de trap gestormd. 'Dit is Hayley en haar vriendin Adriana' 'Hi' hij gaf ons beide een hand. Hele knappe jongen was het. Blonde krullen, bruine ogen en een perfect gezichtje. Hij glimlachte. Adriana's niet zo kalme ik zal nu wel kwijlend op de grond liggen. 'Matt heeft de hele dag in de keuken gestaan vandaag, hij zet er nooit een stap in. Dus dit is bijzonder en ik hoop dat alles te eten is, maar ga maar zitten' 'Jullie doen gewoon maar alsof het lekker is anders ben ik beledigd' Matt plofte op een stoel Adriana en ik op de bank. Er stonden kaarsen op tafel, borden, glazen en champagne. 'Jullie hebben er echt werk van gemaakt hea?' Taylor kwam met allerlei schalen vol hapjes en dingetjes uit de keuken 'Had je niet verwacht toch' 'Eerlijk gezegd niet' mijn blik kwam eventjes terecht in zijn donkere ogen. niks anders dan glimlachen. Ik trok mijn spijkerjasje uit en legde het over de leuning van de bank. Adriana was druk in gesprek met Matt. Taylor ging op het voetenstuk van de bank zitten. Het was zo'n hoekbank. Ik had me in een hoek genesteld.

Dit hoofdstuk is mislukt xD sorry...

Reageer (2)

  • MissHoran65

    Super !!

    Snel Verder!!!:D

    Xx

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen