Foto bij 22

Lezen jullie de story nog wel? Ik heb het gevoel van niet.
Anders kan ik het net zo goed voor mezelf gaan schrijven in word..

De volgende morgen ging mijn wekker al vroeg en werd ik moet een gelukzalig gevoel wakker. Mijn eerste weekend in Engeland was echt heel goed bevallen. Snel sprong ik mijn bed uit en trok ik mijn werk kleren aan, ik kon niet wachten tot ik weer mocht gaan werken! In de pauzes ga ik eerst eens met Lily praten. Nadat ik Rex en Twister uitgelaten had liep ik naar de metro toe die me naar mijn werk zou brengen. Vandaag mag ik lekker bij de wolven werken. Ik wist nog niet precies bij welke dieren ik standaard wou werken dus zou ik elke dag ergens anders ingeroosterd worden. Al snel was het lunchtijd en liep ik naar de personeelskantine. Het was al behoorlijk druk geworden in de dierentuin. Lily zat al te wachten en zwaaide naar me en gebaarde dat ze een plek vrij gehouden had. Ik pakte mijn tas uit mijn kluisje, zwaaide terug en liep naar haar toen. 'So tell me, how was your weekend with Jack?' Mijn mond viel open van verbazing, hoe wist ze dat ik het hele weekend met Jack was? Ik was een beetje van mijn stuk gebracht en wist niet zo goed wat ik moest antwoorden en Lily zag dat natuurlijk al snel. 'You don't have to be shy, I only know he went by your house saturdaynight, and sundaynight. Nicklas told me!' 'And how does Nicklas know it? And why and when did he told tou? You were the whole weekend with Nicklas didn't you?' 'Hmm busted. Well Nicklas and I were talking, then you left and Jack asked for you address. And Nicklas and Jack work together, and yesterday they both had to work, and Jack told Nicklas you ran into him while you both were walking your dog and cat. And then you asked him to have diner with you at your house. That's all I know because I haven't spoken with Nicklas today.' 'Is Nicklas an accountant too? Okay, we only had diner, nothing more nothing less. I'm to shy, I haven't kissed a guy before in my whole life. Kinda embarrassing isn't it?' 'Eh.. Well, yes Nicklas is a accountant too I guess, he didn't told me that. But never mind, did you had fun? Wait you never kissed a guy before? How come?' 'Don't know, I just never had the chance. I had fun he's a really nice guy. I think I like him. And what about you and Nicklas?' Lily slaakte een klein gilletje. 'Ahw you like him, how cute! It went really well, he wants to see me again this weekend, he's so cute!' We praatte nog wat verder en moesten toen weer aan het werk. Ik vond het alleen wel een beetje raar dat Lily niet eens wist van Nicklas dat hij accountant was. Aan het einde van mijn werkdag liepen Lily en ik samen naar de metro toe. We waren weer druk in gesprek over de jongens tot mijn telefoon ging. 'Met Anne-Rose,' zei ik. Helemaal vergetend dat ik nu in Engeland woonde. 'Eh hi Anne, it's Jack.' 'Hi Jack, how are you?' Lily gaf me een zachte stomp tegen mijn arm aan omdat Jack belde. 'I'm fine, are you free tomorrow night?' 'I think so, why?' 'Nicklas and I were talking and we tought it was a nice idea to go to the movie, just the four of us? And before we go to the movie, we tought of having diner in a nice restaurant?' 'I think it's a nice idea. Wait let me tell it to Lily, she's right next to me.' Ik vertelde het idee aan Lily en zij vond het ook leuk! Ik zei het tegen Jack en hing toen op. Bij de metro scheidde onze wegen en ging ik mijn eigen weg richting huis. Toen ik thuis kwam liet ik gelijk Rex en Twister weer uit, en ging toen maar wat eten, ik had best honger gekregen. Daarna nam ik een lekker warm bad met kaarsjes aan, deze dag had me wel weer uitgeput. Ik ging daarna gelijk naar bed, hoe sneller ik sliep, hoe sneller het morgen zou zijn, en hoe sneller het dan weer avond zou zijn om uit te gaan met Jack, Lily en Nicklas. Ik had er nu al behoorlijk veel zin in gekregen!

Reageer (2)

  • mizziris16

    Ik vind dit verhaal egt leuk, niet stoppen!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    oehh !! i like this story! snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen