Prepare for trouble... :Y)
Oké, nog niet in dit deeltje. Maar het komt er wel aan. Dus prepare.

x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (95)

  • GOT

    Sophie from England from the Netherlands ik ging helemaal stuk omdat XD

    1 decennium geleden
  • fluweel

    ik weet nu niet of ik blij moet zijn, of bang...
    Hij mag het nu nog niet verprutsen hé, ik bedoel, is ze eindelijk in de wolken, gaat hij het verpesten, NEEEE dat mag niet!
    maar ik hou wel van je schrijfwerk :$
    Snel verder gaan!!

    xx (H)

    1 decennium geleden
  • Dreamful

    (was talking too long to Harry, toch?? Heb verder niets op je Engels aan te merken, I just love it! Je verwoord het mooi gewoon mooi. Als ik zo veel in het Engels moest gaan schrijven in een story zou dat me veel moeilijker af gaan waarschijnlijkx'D)
    MAAR SNEL VERDER, want het is gewoon gemeen om hier te eindigen en dan te zeggen dat het onverwachts gaat aflopen.....!

    1 decennium geleden
  • baliebah

    OWEMGEEEEEEEEEEEE!
    SERIEUS OMG!
    ZE GAAN TOCH NIET OP HUN DERDE ONMOETING OP DEZELFDE DAG AL NEUKEN????????
    Ach ja dat kan ook aan mij liggen, maar ik ben meestal niet zo snel.
    Omg dat klonk echt sletterig.
    NEE MENSEN IK NOG MAAGD!!
    En ik heb gewoon een vriend xd.
    Maargoed. I freakin' love your write style en ik love harry.
    En kon het bij mij ook maar zo makkelijk, dan zou ik gelijk met zayn weggaan.
    en dan na een jaartje gingen we trouwen en dan snel kindjes krijgen en in de noordpool wonen, en dan zou de rest mij warm maken en dan zou zayn jaloers worden en het uitmaken, en dan krijg ik iets met harry en dan gaan we trouwen en kindjes krijgen, en dan maakt de rest mij weer warm en dan........
    Okay er komen niet meer details.
    Maar dan word er uiteindelijk door het lot bepaald dat ik en zayn niet uitelkaar te krijgen zijn en dan patsboem WE ARE IN LOVE WE WANNA DO ITTTTTT!
    okay het spijt me voor mijn stukje reactie, die echt helemaal nergens op sloeg haha.
    maargoed SNEEEEEEEEEEEEEEL VERDER(heart2)
    xx

    1 decennium geleden
  • StylesLove

    oke,,, nu verder schrijven of ik word gek ;D
    hahaha nee hoor!
    snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen