Foto bij O31.

Aww hee, ik heb echt superlieve reacties gehad op het vorige hoofdstuk. Maar echt ik red me wel hoor, het is alweer wat jaartjes terug en ook al mis ik haar nog ontzettend, het slijt met de tijd. Laten we het nog maar gewoon gezellig houden; daarom nu dit deeltje, om hopelijk weer een smile op jullie pretty faces te krijgen!

x lots of love

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (64)

  • Eunoia

    Ik wil weten wat er is gebeurd, anders is het zo moeilijk om te besluiten of ze wel of niet moet dansen. Mooi geschreven!

    1 decennium geleden
  • XInnocenceX

    ik wist wel dat er nog iets was met dat ballet!
    ben benieuwd

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    ik wil weten wat haar laatste show was, maar je hebt al verder geschreven dus kga snel kijken!

    1 decennium geleden
  • Edderkopp

    wel dansen, en ik wil weten hoe haar laatste voorstelling ging.. :Y)

    1 decennium geleden
  • GewoonManon

    ik wil dat ze wel gaat dansen maar ik wil weten waarom ze twijfelt. maar het besluit is al genomen maar dat weet ik nog niet dus ik ga nu verder lezen haha, als ze iets anders doet maakt mij niett zoveel uit , je mag het zelf wetenn.:Y)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ps; deze story is echt geweldig. (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen