Foto bij O24.

Ariane is a bitch. Done.

En jaaa, wat is er nou toch met Niall hè? D:
Joy is so confused... maar ik ga nog niks verklappen, dat merk je later allemaal vanzelf wel ^^

x I love you ! <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (61)

  • Rubyy

    OMG! Naill you are a crazy
    - you leave Joy
    - and you food!

    whats wrong with you.
    say sorry and come back.
    or just kiss her!

    jongens kom op!
    niet op de eerste dag!
    tewijl ze vanavond bij elkaar moeten gaan slapen!!

    Ariane FUCK YOU BITCH!

    Snel verderrr!! (flower)

    1 decennium geleden
  • STARMYBUCKS

    Niall, get your ass back to the restaurant. NOW.

    1 decennium geleden
  • Publisher

    FUCK OFF! Dit meen je toch niet! Serieus, het is dat ik stil moet zijn en dus geen geluid mag maken maar anders had je de poppen aan het dansen. Hoe dat heerlijk in het spreekwoord wordt omschreven! Echt waar! Ik flip hier helemaal, wat zorgt voor het meest onwerkelijke en rare geluid ooit. Omdat ik mijn lippen op elkaar pers om het er niet uit te laten komen. Ik ben een mongool ja!
    Daarnaast ik haat mensen, die Ariane heten, sorry voor alle andere mensen die zo heten maar het kan gewoon niet meer anders. Ik heb zin om haar nek om te draaien, nee ik ben niet gewelddadig. Klein en goedslaags wel. Maar echt waar. Bitches gotto know: keep your hands off Niall Horan. Doesn't matter if he's got a girlfriend or not. (Dit geldt trouwens voor alle jongens, maar in dit verhaal gaat het over Niall dus.)
    Ik was zo erg aan het flippen dat ik niet doorhad dat mijn batterij leeg was. Maar to continue: Don't touch One Direction. Except when I like you. Klaar. Point. Uit. Daarnaast ga jij als de wiedeweerga weer verder, want dit is niet goed voor mijn gezondheid. Daarnaast: Niall get your gorgeous and mindblowing bum back in that restaurant and make up with the gorgeous Joy. NOW! Seriously. And since when does Niall Horan pass on food?! In what kind of twisted universe do we live? Come on!

    Om het hier maar even bij te houden, ga maar weer snel verder, nu prefererend. En als je het liever hebt dat ik de volgende keer een o zo standaarde maar o zo leuke 'snel verder' neerzet moet je het maar zeggen :Y)

    1 decennium geleden
  • NiallsNugget

    Mens, ik heb net dit hele verhaal gelezen, en hij is amazayn. en nu moet je verdergaan man.

    1 decennium geleden
  • Pulcher

    Ariane, YOU BITCH.

    and noooo Niall!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen