Foto bij part 33

Louis:*Points to Harry*As for you,stop having curly hair!"

2 Maanden later


Ik was ondertussen 9maanden zwanger binnen een paar dagen moest ik normaal bevalen.Het was zo spannend!We waren aan het werken aan de babykamer en tot die tijd dat hij nog niet af was ging de baby bij ons slapen.Het was laat in de avond en ik had last van pijnlijke weeën.Louis probeerde het een beetje tof te maken met af en toe een mopje maar ik was niet in de stemming.Ik ging maar slapen want ik was toch moe.Het was midden in de nacht toen ik wakker schrok.De weeën begonnen heviger en pijnlijker te worden."Harry....HARRY!"Ik schreeuwde zijn naam.Met een klap werd hij wakker."Schatje wat is er?"Vroeg hij bang."Breng me naar het ziekenhuis.NU!De baby komt!"Ik bleef rustig puffen maar het was echt vreselijk.Harry maakte iedereen meteen wakker."SNEL ZE GAAT BEVALLEN!"Riep hij door het hele huis.Iedereen kwam de kamer binnengestormd.Ze hielpen me in de Auto.Louis reed en de rest was met mij bezig.Greet was de hele tijd maar aan het zeggen dat ik moest blijven puffen.Zij had makkelijk praten op dat moment!Om 1.30u 's nachts kwam iedereen het ziekenhuis binnengestormd.De vrouw van de balie wist niet wat er gebeurde."Mijn lief moet dringend bevallen!"Zei Harry vliegensvlug."Kom maar mee!"Zei ze snel.Harry nam me mee naar de kamer en de rest bleef gewoon in de wachtkamer ze konden niet tegen het bloed en al die vieze dingen!Ik voelde me niet goed.Harry kwam naar me toe en zei dat ik het goed deed en dat de baby elk moment geboren kon worden."Haal die baby er uit!NU!"Schreeuwde ik.Harry was vreselijk bang.Bang dat er iets ging gebeuren."Alles komt goed!Je hebt nog maar 8centimeter opening.Nog even wachten."Riep een verpleegster.Ik bleef maar puffen de weeën waren zo erg ik kon er niet meer tegen!"Oké we beginnen er aan!"Riepen de vroedvrouwen.Harry pakte mijn hand vast en zei dat ik het goed deed.Ik voelde me niet goed.Het was erg pijnlijk ook voor Harry!Omdat ik zijn hand bijna fijnkneep!Op de achtergrond hoorde ik geween."Het is een meisje!"Riep de vroedvrouw.Ik was zo gelukkig.Ze legde haar op mijn buik en legde snel een dekentje over haar.Ze moest nog gewassen worden want ze had bloed en slijm enzo op haar hoofdje en lichaam.Ik streelde met mijn vinger over haar hoofd.Ze had bruin haar en was heel erg klein.Ik was zo gelukkig Harry ook."Hoe noemen jullie haar?"Vroeg een verpleegster die naar ons toe kwam."Lily.We noemen haar Lily!"Zei Harry opgelucht.Ik gaf Harry een zoen."Mag ik haar eventjes dan gaan we haar wegen,meten en wassen."Zei de verpleegster vriendelijk.Ze pakte Lily op en nam haar mee naar een tafel."3 kilo!En 49cm!Een flinke meid!"Riep ze.Na een een minuutje kreeg ik Lily in mijn armen.Ze was proper en super mooi!Harry sloeg een arm rond me en ging voorzichtig met het topje van zijn vinger over haar wangen.Ik keek naar haar.Ik kon het niet geloven.Snel gaf ik Harry nog een zoen.Er werd geklopt op de deur."Mogen we binnen komen?Is er veel bloed?"Grapte Louis."Kom maar binnen!"Zei Harry.Allemaal stapten ze rustig de kamer binnen en kwamen ze steeds dichter bij het bed."Ze is prachtig!"Zei Anne."Volgens mij krijgt ze het haar van haar papa!Even krullerig!"Grapte Louis."Krulhaar of mijn haar het maakt niet uit!Ze is ons nieuwste familielid!Onze kleine Lily!"Zei ik en ik gaf Lily een zoen op haar voorhoofd.

Reageer (5)

  • TheAccountant

    Supersweet (H)
    Ik ben echt benieuwd naar je volgende hoofdstuk!
    X

    1 decennium geleden
  • xHappyHoran

    aaah sweeet (H)

    1 decennium geleden
  • LoveMeBack

    hahah nee niet weer!xD

    1 decennium geleden
  • ZaynLover

    Baby Lily James Potter xD

    1 decennium geleden
  • LoveMeBack

    Het meisje op de foto is Lily!xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen