Foto bij hfdst. 1

Justin:


‘Justin wakker worden!’ Hoorde ik iemand roepen. Ik schrok wakker. Mijn moeder stond naast mijn bed in het vliegtuig. Ik keek om me heen. ‘huh hoe laat is het’vroeg ik.’ 9 uur s avonds ‘ chaz, rayan Cristian en Caitlin kwamen binnen.’wakker worden slaapkop’Chaz en Rayan gooiden allebei een kussen naar me hoofd. Ik liep geiriteerd naar buiten en jahoor er stonden weer is journalisten. We waren namelijk net overgvlogen naar Nederland, we gingen daar wonen omdat mijn moeder wilde dat ik even een paar maanden een pauze moest nemen. We liepen met alle bagage uit schiphol. Allemal fans kwamen naar me toe rennen en ik deelde handtekeningen uit en ik deed snel mijn capuchon op en mijn zonnebril ook. Mijn moeder riep me. ‘mam wat is er’ vroeg ik. ‘nou we gaan eh.....’begon mijn moeder maar Caitlin onderbrak haar ‘met de bus omdat er geen taxi beschikbaar is..’ maakte ze af. ‘wat!’ik schopte boos tegen een lantaarn paal. Na een tijdje kwam de bus aan. Ik hoopde dat niemand me herkende. We liepn de bus in gingen helemaa achterin zitten. Jammer dat kenny er niet was. R zaten gellukig niet veel mensen in de bus maar toch kwam er een meisj naar me to rennen van 4 of 5 jaar. Ben jij Justin Bieber? Vroeg ze heel lief. Ik vond haar heel erg op Jazmyn lijke. ik deed mijn zonnebril af en keek haar aan.’mag ik een foto’ vroeg ze weer heel schattig. ‘ja natuurlijk’antwoorde ik. Haar moeder kwam aanlopen.’mama wil jij hem maken’ vroeg ze aan haar moeder. Haar moeder keek me vragend aan. Ik knikte naar haar.’oke dan’zei ze . ik tilde het meisje weer op en haar moeder nam de foto. Het meisje pakte een blaadje en keek me lief aan. Ik pakte het aan en pakte een pen uit mijn zak. ‘hoe heet je’ vroeg ik aan haar. ‘Lisa ‘ antwoorde ze.
Voor de lieve lisa van justin bieber

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen