Foto bij O18.

I love u all! <3

x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (75)

  • CARAS

    Als ke een bericht kan sturen, graag. Ik ben bang dat ik anders iets mis van deze story ;o xx

    1 decennium geleden
  • xInspiration

    Ik heb alleen voor Quizlet een gmail account aangemaakt, net zo makkelijk en daar krijg ik wel mailtjes ;)

    Ik houd trouwens echt van je verhaal!

    1 decennium geleden
  • Jagkass

    Shit! I'm heel leek een bericht maken, wil ik hem aanpassen, verwijder ik hem....-.-
    Maar iig. Ik krijg wel mails. Ik las ergens dat het komt omdat je hotmail gebruikt! Zelf gebruik ik gmail en ik krijg ze dus wel binnen (:
    En over je verhaal: Wauw! A+! Ik vind het zo mooi hoe je het beschrijft! Ik had trouwens nooit verwacht dat ik meer verliefd op Niall kon worden. Maar jij doet dat toch echt met je verhaal! Hij wordt steeds perfecter in mijn hoofd!
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden
  • moonbones

    haha ik vind je verhaal echt helemaal geweldig, laat ik dat even voorop stellen. dit gaat trouwens waarschijnlijk een hele lange reactie worden maar i don't give a shit. je hoeft je niet te verontschuldigen voor het feit dat je gisteravond niet een deel heb geplaatst. ik heb namelijk gister mijn abbo lijst even opgeruimd aangezien er ook gewoon mensen tussen zaten die 4 deeltjes plaatsten en vervolgens nooit meer enig verschijnsel van leven besloten te tonen en dát is pas vervelend, helemaal als het verhaal erg leuk was, dus ik ben allang blij dat je dat niet doet. sowieso heb je een enorm goede reden om je persoonlijke en privé leven ook goed op de rails te houden. ik weet namelijk een klein beetje hoe je je moet voelen, want ook al kun je het niet met elkaar vergelijken; ik ben vanaf mijn 11 tot mijn 15e enorm depressief geweest. zo depressief dat ik meerdere afscheidsbrieven heb geschreven aan mijn familie omdat ik het allemaal niet meer zag zitten en ik heb mezelf ook meerdere keren pijn gedaan omdat ik van gekkigdheid niet meer wist was ik moest doen om van de negatieve gedachten in mijn hoofd af te komen. op dat moment had ik niets waar ik afleiding en steun uit kon halen zoals jij dat hebt met het schrijven van dit verhaal en ik ben blij om te lezen dat je dat kunt. schaam je vooral niet als je een keer niet kunt schrijven omdat het thuis niet goed gaat want ik denk, ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat al je lezers daar enorm veel begrip voor hebben en net als ik ook enorm veel respect hebben voor het feit dat je dit geweldige verhaal kunt schrijven. je schrijfstijl is namelijk écht heel goed en dat maakt het ook leuk om te lezen plus de nodige humor! ik vind niall overigens zo schattig in je verhaal dat ik hem in real life ook steeds schattiger begin te vinden so keep up the good work en mocht je ook de behoefte hebben om met iemand te praten, voel je nergens toe gedwongen, maar i'm here.

    1 decennium geleden
  • Prikkeldraad

    ik dacht dat het aan mij lag.. maar iedereeen heeft dat dus... maar dat is onbegonnen werk joh iedereeen bricht sturen:O...

    Liie your story!! :-):-)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen