Part 25
Ik deed langzaam mijn ogen open.Ik keek de kamer rond maar zag dat er niemand was.Alleen Louis en Zayn.Louis zat nog altijd op zijn laptop maar met oortjes in, muziek te luisteren.Zayn zat ook met oortjes in.Ik keek naast me en zag dat Harry weg was.Hoe laat zou het zijn?Ik zag naar buiten en zag dat het allang donker was.Dat was wel normaal in de winter!Ik keek op de klok.20.20?Wow ik heb lang geslapen!Zayn keek op en zag dat ik wakker was.Hij deed de oortjes uit zijn oren."Ah schone slaapster!"Grapte hij."Ben je wakker?"
"Waar....Waar is iedereen?"Ik keek rond me."Harry is even naar de badkamer en de rest in de kamer denk ik.Ik zag dat de badkamer deur open ging.Daar kwam Harry even mooi als altijd.Hoe komt het dat een jongen zoals Harry zoveel effect op me had?"Hey baby,al lang wakker?"Vroeg hij.En hij gaf me snel een zoen op mijn voorhoofd."Nee nog maar juist.En jij?"
"Al even.Heb je honger?Wij hebben al gegeten.Sorry we wouden je niet wakker maken.Anne had verteld hoe je was als je werd wakker gemaakt!"Ik knikte en gaf hem gelijk.Hij liep nar de keuken.Hij zette een bord spaghetti op tafel.Ik ging naar de tafel en zette me voor het bord.Spaghetti was mijn lievelingseten!Harry kwam tegenover me zitten.En pakte mijn hand vast."Kijk je er naar uit?Naar Spanje?"
"Natuurlijk!Ik wou altijd al naar Spanje gaan maar dat jullie meegaan maakt het alleen maar perfecter!"Ik lachte naar hem en hij naar mij.Toen ik mijn eten op had ging ik rustig naar de zetel.Ik sprong op Zayn zijn schoot en begon hem wat te plagen.Harry vond het altijd grappig als ik weer eens raar bezig was!Hij kwam aangelopen en sprong op de andere kant van Zayn zijn schoot."Oh man jullie zijn gewoonweg 2 kleine kinderen!"Zei hij lachend.Plots ging Louis nog eens op mijn schoot zitten.Ik schreeuwde het uit.Hij was zwaar man!Nee niet echt maar ja het waas nu ook geen veertje hé!"Man hoeveel heb jij gegeten?"Zei ik pesterig."Niet veel denk ik."Antwoordde hij doodnormaal.Dat leek helemaal niet op Louis.Ik had een speels antwoord verwacht van hem.In een wip pakt hij me op en smijt hij me in de zetel.Hij begint me te kietelen.Oké.Dit was de Louis die ik kende!Ik kon niet tegen kietelen dus besloot ik om dan maar met een kussen te slagen.Het was mijn enige wapen!Hij pakt ook een kussen en doet begint ook te slagen.We leken echt op kleine kinderen.Het was al redelijk laat de andere waren denk ik al lang gaan slapen."Kom kleine schat!Laten we gaan slapen het is laat!"Zei hij."Nee!Ik wil nog spelen."Reageerde ik speels."Gaan we het zo spelen?"Vroeg hij uitdagend."Wat ga je dan doen hé?"Hij pakte me op en smeet me over zijn schouder.Zo droeg hij me naar de kamer.Als hij dat deed kon ik mijn lach niet inhouden!"Slaapzacht Zayn!Slaapzacht Louis!"Riep ik nog voor Harry de kamer instapte.Ze zwaaide beiden en verdwenen toen zelf in hun kamer.Harry smeet me op mijn bed."Ik zei toch dat ik je hier kreeg!"Zei hij sexy.Ik glimlachte en drukte mijn lippen op de zijne.Snel deed ik een pyjama aan en kroop toen in mijn bed.Het was vreselijk koud dus kroop ik lekker dicht tegen Harry aan.het was niet alleen warm maar ook veilig!De volgende ochtend werd ik rustig wakker.Het was nog altijd slecht weer maar toch al iets beter.Ik besloot om op te staan en Harry te laten slapen.Ik ging naar de woonkamer niemand was wakker.Behalve Greet ze zat in de zetel en was aan het huilen.Als de bliksem rende ik naar haar toe."Greetje?Wat is er mis?"Ik keek haar aan."Thaïs ik ben bang!"Zei zie angstig.Ik pakte haar vast."Waarom?Is er iets gebeurt?"Ik keek haar aan."Ik ben bang dat ik zwanger ben."Ik keek haar geschrokken aan."Je bent toch niet zwanger?"
"Ik weet het niet.Maar ik wil een test gaan doen."Meteen knikte ik en gingen we een test kopen.Eenmaal thuis was het wachten.Ik stond voor de badkamerdeur.Blij kwam ze buiten."Kijk!1streepje!Ik ben niet zwanger!"Ze omhelsde me en was zo blij.Ik knuffelde haar opgelucht terug.Gelukkig!Ze smeet de test weg en ging toen terug naar Liam.Ik stond voor het raam.Het was nu aan het regenen en het was nog een beetje donker.Ik voelde 2sterke armen rond mijn zij.Harry iet zijn kin rusten op mijn schouder."Hey al lang wakker?"Vroeg hij."Valt mee."Ik draaide me om en drukte snel mijn lippen op de zijne."Hier is het misschien wel slecht weer maar morgen zitten we in Spanje!Daar is het beter."Hij omhelsde me.Ik voelde me plots misselijk.Ik rende zonder iets te zeggen naar de badkamer.Ik moest overgeven.Harry klopte op de deur om te vragen of alles wel oké was.Plots kwam Anne binnen."Hey sweetie ik heb gehoord van Harry dat je ziek bent ofzo."Ik keek haar aan.Ze omhelsde me.Maar ik bleef me slecht voelen.Ze liep de badkamer uit om te zeggen dat ik me gewoon niet goed voelde.Ik keek in de spiegel.Ik moet echt minder eten!Dacht ik in mezelf.Ik zag er best wel dik uit.Plots dacht ik aan wat ze me op school hadden geleerd.Dat als je wat dikker was en als je moest overgeven dat het misschien iets te maken had met een...een zwangerschap.Ik ging rustiger dan ik me voelde de badkamer uit.De jongens zaten allemaal in de zetel."Ik moet even weg.Maar ben zo terug!"Ze keken me aan en wisten niet goed waarom.Maar ik ging toch de deur uit.Naar de apotheker voor een zwangerschapstest.Toen ik terug kwam vroegen ze wat ik moest gaan doen.Ik zei gewoon dat ik iets nodig had uit de winkel en ging toen naar de badkamer.Ik keek naar de test.Pleas laat me niet zwanger zijn!Dacht ik in mezelf.Ik draaide de test om en keek ernaar.Ik sloeg een hand voor mijn mond.En begon te wenen.Je weet al wat er opstond zeker?Inderdaad het waren 2streepjes.
Reageer (2)
SNEL VERDER!!!! ZOOO SPANNEND !!!!!
1 decennium geledenNicee!
1 decennium geledensnel verder!!
xxx