Part 24
en OMG!Vandaag kwam het album Up All Night van 1D uit hier in belgië!Kan niet wachten tot ik ze heb!
Ik was zo blij dat ik terug was bij de jongens!Ik zat in de zetel op Harry zijn schoot.Hij was zoals altijd weer met mijn haar aan het spelen.Ik keek naar Anne die met haar hoofd op Naill zijn schouder ruste.En Greet?Die was weer met Liam bezig!Maar ik gun het haar!Ze was vroeger echt super verliefd op hem!En nu zit ze op zijn schoot?Echt waar!Dromen komen uit!Zayn was wat met Louis aan het babbelen.Soms vond ik het erg dat zij niemand hadden op het moment.Zij zelf vinden het niets,ach Louis houd zich vaak bezig met Harry!En natuurlijk ook met de rest!"Zo wat gaan we doen?"Vroeg Liam."Het is echt vreselijk slecht weer!Dus liefst iets binnen ofzo?"Ik keek naar buiten.En inderdaad het was hard aan het regenen en hagelen.Echt weer voor de winter.We keken allemaal naar de grond.Ik keek naar Harry zijn gezicht die blijkbaar al even naar mij aan het kijken was.Hij glimlachte lief naar me."Ik hou van je."Zei hij zacht.Dat maakte me aan het lachen.Zachtjes streek ik met mijn vinger door zijn haar."Het is daar gezellig zeker?"Ik keek op en zag dat Zayn naar me lachte."Ik heb mijn lief super lang moeten missen!Ik hou van haar en dat mag iedereen weten!"Lachte hij schattig.Meteen schoot iedereen zoals altijd in de lach."Laten we anders onze reis naar Spanje boeken!"Zei Naill."Dat is een slim plan Naill!"Zei Liam.Louis pakte meteen zijn laptop voor de reis,het hotel en het vliegtuig te boeken.Alles ging zo snel,ik wist nog de tijd dat ik op mijn bed lag te huilen voor Harry!En nu ben ik weer bij hem.Het leek wel gisteren dat ik hem had ontmoet!Ik was goed aan het dagdromen over alles wat ik tot nu toe heb meegemaakt."Zo alles is geregeld!"Riep Louis opeens.Ik schrok wakker."Wat nu al?"Vroeg ik."Nu al?We zitten hier al minstens een halfuur."Ik keek naar iedereen die knikte en tegelijk me ook aankeken of ik misschien weg geweest was."Was je niet aan het opletten misschien?"Knipoogde Anne."Ja zitten dromen over Harry ja!"Zei Louis plots.Ik werd heel rood en speelde een beetje met mijn vingertoppen.Harry keek naar me en streek met zijn handen door mijn haar."Dat is toch niks?Vind ik juist leuk!"Knipoogde Harry naar me.Ik lachte."Oké dan!Omdat jij het bent zal ik het nog eens herhalen.We vertrekken over 2 dagen en ons vliegtuig vertrekt om 7.30!"Ik keek naar Anne."Dat zal moeilijk zijn zo vroeg!Voor sommige dan toch!"Anne wist meteen wat ik bedoelde.Ze begon meteen te lachen.De jongens snapte het niet echt goed maar lachten toch mee."Zou ik mijn koffer al klaarmaken ofzo?"Ik keek naar Harry."Nee doe dat morgen maar!Anders geeft het me het gevoel dat je weg moet en dat vind ik echt niet leuk!"Hij keek naar me met een ernstige blik."Je moet niet bang zijn!Ik ga nooit bij je weg!"Ik gaf hem een zoen op de mond.Hij slaagde zijn armen rond mijn middel.Ik mijn armen rond zijn nek.Ik wist dat dit soms irritant werd voor sommigen maar soms leek het alsof alleen ik en Harry in de kamer waren.Ik draaide me om en zag iedereen naar ons kijken.Dat was ik nu wel gewoon!Voor de rest verliep het wat normaal.Ik lag wat te lezen in een tijdschrift en Harry was rustig aan het slapen.Met zijn armen rond ons.Louis was wat op zijn laptop aan het tokkelen.En de rest was gewoon in de kamer.Greet sprong naar me toe.Ze ging rustig naast me zitten toen ze zag dat Harry lag te slapen."Het is toch een kleine schattige krullenbol hé?Als hij ligt te slapen dan!"Zei ze tegen me.Ik knikte."Hij is de geweldigste persoon die ik ooit al heb ontmoet!Nooit gedacht dat de brutale van de band zo lief en teder kon zijn?"Greet sprong recht en ging naar Louis.Ik zag dat ze het goed met elkaar konden vinden!Heel grappig eigenlijk.Naast me voelde ik iemand bewegen."Hoe laat is het?"Vroeg een hese stem."Het is al 18.40"Zei ik en ik keek naar Harry zijn gezicht die blijkbaar nog wat moe was."Over een kwartiertje sta ik wel op!Nog even slapen!"Zei hij en hij begon terug te slapen.Ik lachte even maar verdiepte me toen toch in mijn tijdschrift,waarna ik ook een beetje moe werd.Voorzichtig legde ik me naast Harry en sloot mijn ogen.
Sorry voor het saaie stuk maar zoals ik zei ik heb weinig inspiratie.
Reageer (1)
Het is niet saai hoor.. Snel verder i love your story!!
1 decennium geledenX