Foto bij part 21

Dit is een hoofdstuk uit Harry zijn ogen!


Harry Edward Styles

Ik deed mijn ogen open en inspecteerde de kamer goed voor ik uit mijn bed stapte.Met die film van gisteren had ik toch een beetje schrik gekregen!Daarom dat ik niet alleen wilde slapen.Ook al schrok ik hard toen Zayn Louis terug pakte!Ik zag dat Louis als een engeltje sliep en Zayn ook.Ook al voelde ik me rot omdat ik niet bij Thaïs was was ik blij dat ik nog eens lol had!Ik besloot na het uitchecken van mijn kamer,naar de woonkamer te gaan.Ik zag dat er nog niet veel mensen wakker waren.Ik keek op de klok het was al 9.30!Ik ging naar de keuken om iets te halen voor te eten.Ik hoorde een deur open en dicht gaan.Zayn kwam de kamer binnen."Hey goed geslapen?"Vroeg ik."Buiten dat onze Louis weer aan het praten was over wortels wel!En jij?"
"Valt mee de film van gisteren was er een beetje over!"Ik lachte en Zayn lachte ik voelde me goed!"Hoe laat is het?"Vroeg Zayn."Het is al 9.40!"
Zayn keek op en lachte naar me.Hij ging snel terug naar de kamer en ook naar die van Liam en Naill.Alsof er iets aan de hand was.Ik had gegeten,gedoucht en zat nu wat op mijn kamer naar muziek te luisteren.Ik was wat aan het lezen in een tijdschrift.Toen plots het liedje Peacok van Katy Perry erop kwam.Greet had me dat liedje al eens doorgestuurd!En ik was er meteen verslaafd aan!Ik sprong van mijn bed en begon meteen mee te zingen en dansen."Let me see you're peacok!"Ik schreeuwde het uit."Het is hier plezant zeker?"Vroeg Liam toen hij binnenkwam.Ik lachte naar hem."Zeg Harry ik heb een verrassing voor jou!"Zei hij plots."Een verrassing?Wat bedoel..."Verder geraakte ik niet want toen wist ik wat de verrassing was!Thaïs kwam de kamer binnengestapt.Ik kon het eerst niet geloven en dacht dat ik droomde maar toen ze naar me toe stapte en mijn hand vastpakte wist ik dat ze het echt was."Ik heb je zo gemist!"Zei ze.Ze pakte me stevig vast.Ik wist nog steeds niet wat te doen.Ze keek naar mijn gezicht en vroeg wat er mis was.Ze had tranen in haar ogen.Van geluk of van angst.Ik kijk haar met een glimlach aan.Ik pakte haar op aan haar kont en ze sloeg meteen haar bennen rond mijn zij.Ik zoende haar vol passie.Ik was zo blij dat ze er was.Ik wou haar niet meer los laten.In de deuropening zag ik dat Anne en Greet er ook bij waren en ze gewoon stonden te kijken.

Reageer (2)

  • TheAccountant

    Is niet erg hoor schat. Je móet wel snel verder gaan want het is echt superleuk!
    X

    1 decennium geleden
  • LoveMeBack

    Het spijt me voor het korte stuk maar moest nog wat voor school doen enzo...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen