Foto bij O13.

Oké, dit is een beetje een saai stukje, maar de inhoud over Joy is wel belangrijk voor het verloop van het verhaal.

Please keep up with the comments, I love it! <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • Bagnall

    <33

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    OMG, slechte ik. Wel lezen 's ochtends, vlak voor ik naar school moet en niet reageren?Tss xD
    Gosh, ik zou het wel echt supergezellig vinden tussen al die jongens =D Eigenlijk hield ik niet zo heel erg van 1D, ik vond hun muziek wel goed, maar verdiepte me er verder eigenlijk niet in. Maar zoals jij schrijft etc. heeft me ook helemaal verslaafd aan jouw verhaal en aan 1D gemaakt ^^

    1 decennium geleden
  • RoosHoran

    Ik hou zo erg van dit verhaal, mn I <3 One Direction trui is binnen en ik zag een nieuwstukje, nou mijn dag kan niet meer stuk!!

    1 decennium geleden
  • IfUSeekDemi

    WAT NOU SAAI STUKJE?
    Nee dus.
    YOU'RE INSECUREEEE. (en de rest weet je zelf wel (nerd))
    OHMYGOOOOOOOOOD Ik was echt vetblij toen ik zag dat je een nieuw hoofdstuk had :Y) Ik moet eigenlijk fuckingveel huiswerk maken, maar dit geweldige verhaal gaat natuurlijk voor alles.
    Omg het is al zo laat :'(
    ZE LATEN ME TOT HALF 5 OP SCHOOL ZITTEN, DAT IS TOCH KINDERMISHANDELING?

    Omg ballet, dat is zo cool O.o Ik vind Joy echt een heel interessant persoon (: Unlike in andere stories, is Joy tenminste geen zeikwijf of een jankkind :D !!!!
    Ja dat haat ik O.o zo van: IK BEN ZO ZIELIG.
    dat komt omdat zo'n meisje op school dat echt de hele tijd doet.
    Maar ja, dat is niet zo interessant om te vertellen (nerd)

    Ik vind Niall zo cute echt waar (: awwwwwwwww... <333333
    En voor de 10000000000000000000e keer, ik vind dat van Lassie echt superleuk HAAHAHAHA xd oké beter zeg ik dat de volgende keer niet weer, anders ben ik echt raar. een beetje zoals die leraren die elke les hetzelfde vertellen (cool)

    SNEL VERDER <33333333333333333
    I love your story (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)
    xoxo

    1 decennium geleden
  • EllleVEE

    Man, ik hou echt van dit verhaal!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen