Foto bij part 20

Nog altijd uit Zayn zijn ogen!




Zayn Malik

In spanning zat ik op mijn kamer met Louis,hij wist ook al wat we gingen doen.Ik keek naar mijn gsm maar had nog altijd geen bericht gekregen het was ondertussen al 21.30.Louis zat op zijn bed wat muziek te luisteren.Ik staarde wat uit het raam.Londen was altijd al prachtig geweest met al die lichtjes.Plots ging mijn gsm af.Het was van Anne snel opende ik het berichtje."Hey overmorgen om 10.30 land ons vliegtuig oké?Zie je snel!"Ik glimlachte."Louis!"Hij reageerde niet hij was aan het meeluisteren met zijn muziek.Ik smeet een kussen naar hem om zijn aandacht te trekken.Hij kreeg het kussen tegen zijn hoofd en keek meteen op."Wat?"Vroeg hij geïrriteerd."De meisjes komen overmorgen om 10.30!Oké?"
Louis lachte en sprong op mijn bed.Zo waren we nog aan het praten tot we besloten om te gaan slapen.De volgende dag werd ik vroeg wakker ik ging naar de woonkamer waar Liam en Naill al aangekleed zaten.Ze waren aan het praten.ik strompelde naar de zetel.Louis sprong me achterna."Hy jongens morgen komen de meisjes om 10.30 maar mondje dicht tegen Harry!"De jongens knikte meteen.Harry kwam de kamer binnen en iedereen was meteen stil.Hij zag er nog altijd slecht uit maar toch wel iets beter!"Laten we iets leuks gaan doen!"Zei Louis.We knikte meteen."Wat dan?"Vroeg Harry met een hese stem."Het is kermis in het centrum laten we naar daar gaan!"Zei Liam rustig.Iedereen vond het een leuk idee en zo konden we Harry nog eens laten kennismaken met Londen.Eenmaal op de kermis was het super tof!We gingen in de kinderachtigste dingen zoals de paardenmolen.Dan in de botsauto's daar hadden we het meeste lol!Harry was weer de oude want hij lachte veel en was echt aan het genieten.Of terwijl was dat omdat er duizenden fans aanwezig waren en ook omdat de paperazie er was.Dan gedragen we ons altijd ander dan normaal zodat iedereen denkt dat er geen drama in ons leven is.Terwijl dat wel zo is!Maar op dit moment mocht het gedaan zijn!De avond verliep geweldig Harry was met zijn gedachten ergens anders.En wij hadden zelf ook veel fun!Eenmaal thuis was het al best laat.Dus besloten we om naar een film te kijken en dan pas te gaan slapen.We gingen kijken naar paronormal activity 2.Een scary movie!Maar voor mij te scary!Elke keer als het eng werd pakte ik een kussen voor mijn ogen.Ik hoorde gekraak achter mij maar het zal wel van de film geweest zijn zeker!Plots uit het niets voelde ik een hand op mijn schouder juist op een eng moment!Ik draaide me om en zag daar iemand staan met een eng masker.ik had een kom popcorn vast wat niet een goed idee was,want van die persoon te zien schrok ik me een hoedje!Ik gilde als een meisje en smeet de popcorn in de lucht.Plots verscheen Louis zijn gezicht vandaan het masker.Hij kon zijn lach niet meer inhouden en de rest ook niet.Zelfs Harry niet.Ik wou hem terug pakken maar wist nog niet goed hoe.Hier zou ik nog over nadenken!De film was gedaan en iedereen stapte naar zijn kamer.Omdat Harry niet alleen wou slapen kwam hij bij mij en Louis in de kamer.Het was 12.00u s' nachts tijd om Louis terug te pakken!Ik sloop op mijn tippen naar Louis toe om hem te laten verschieten.Louis deed zijn ogen open en verschoot zo hard van mijn gezicht dat ook Harry wakker werd en meteen het licht aandeed.We konden onze lach niet inhouden!Ik zeg het je als je jongensvrienden hebt laat ze altijd verschieten,maar niet te vaak anders gaan ze dat bij jou doen!Voor de rest sliep ik vredig maar soms een raar woord uit Louis zijn mond zoals:"Nee Billie Wortel!Steel mijn wortels niet!!"Hij droomde vaak over wortels.Ik sliep rustig verder en hoorde nu toch geen geluid meer.



Sorry voor het slechte hoofdstuk ik had geen inspiratie meer!Maar toch blijf abo's zetten.En reactie en voor Die Rare Kleine Panda je bent ook geweldig!!(Rare Kleine Panda =Greet XD)

Reageer (2)

  • ZaynLover

    Rare kleine panda??? haha xD Ma toch bedankt (H)(H) BFF'KES 4 EVER!!! :)

    1 decennium geleden
  • TheAccountant

    Leuk hoofdstuk!
    Je móet wel snel verder gaan want ik vond het superspannend!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen