welkom lezertjes. Ik help Aniek soms met een hoofdstukje.
xxx Kaylee

Stella

Diep in het water wordt ik opeens omhooggetrokken. Ik opende mijn ogen en zag een glimp van donker zwart haar. Toen ik boven water was hoestte ik al het water uit mijn longen. Het was nog wazig voor mijn ogen, maar langzamerhand werd dat minder. Ik draaide me om en zag daar Shinera voor me staan. Ze was ook zeiknat. Ik toverde 2 warme handdoeken om ons heen.
'He, is alles goed met je?, vroeg ik.
'Met mij wel, maar met jou niet', zei ze en ze stuurde een enorme bol van zwarte magie op me af. Onder water was ik weer terug getransformeerd, dus doe ik het opnieuw, maar ik was te laat. De bol kwam tegen me aan en ik werd het bos in geslingerd. Ik botste tegen een boom aan en viel daarna op de grond. Nu stond Xandra voor mijn neus. 'Stella believix!', riep ik en transformeerde.
'Summer storm', riep ik en stuurde mijn magie op Xandra af. Ze tilde haar hand op en stuurde de magie terug. Ik ontweek hem echter, maar daarna stuurde ze zo'n zelfde bol op me af. Die was raak en ik viel pijnlijk neer op de grond.
'Hoe zijn jullie zo sterk geworden?', vroeg ik. Ze keek me gemeen aan en ik deinsde achteruit.
'Gewoon een beetje trainen en daarna uitbreken om jou te verslaan', zei Xandra. Ze hief haar hand op en Shinera kwam eraan. 'En dit is nu het einde van jou lief feetje', zei Xandra en haar dochter smeet met een niet normale kracht zwarte magie op me dat ik niets kon doen. Ik ben hier hulpeloos in mijn eentje. Dit is mijn einde.

Reageer (5)

  • disneylover

    Ik helle latter lezen
    Maar wil je verder gaan met schrijven

    1 decennium geleden
  • freyaaa6

    verder?!! ;p

    1 decennium geleden
  • Teal

    meer? (;

    1 decennium geleden
  • greeneye16

    verder

    1 decennium geleden
  • katl1

    VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen