Part 8.1 - I'm just a fan.
Eva's Point Of View.
Vreselijk. Dat was hoe ik mijzelf beschreef op het moment dat ik op het vliegveld bij de toiletten in de spiegel keek. Het beetje mascara dat ik een paar minuten terug op had gedaan zat nu in grote vegen over mijn hele gezicht aangezien ik in de taxi onderweg naar het vliegveld de tranen niet tegen kon houden. Ik zuchtte een diep en pakte uit mijn toilettas mijn makeup en borstel. Ik veegde met een vochtig doekje mijn gezicht schoon en begon mijn makeup te doen. Wat inhield dat ik foundation op deed, eyeliner en mascara. Mijn haar deed ik los en ik probeerde zo goed als mogelijk alle klitten uit mijn haar te borstelen. Zo snel als ik kon maakte ik een vlecht bij mij zelf die over mijn rechter schouder hing. Met nog wat poeder werkte ik mijn wallen weg en vervolgens stopte ik alles terug in mijn tas en liep de toiletten uit. Ik had mijn koffers al ingeleverd en kon over een half uurtje door de douane. Ik nam plaats op een bankje en toverde mijn iPhone tevoorschijn. Ik zag dat ik, tot mijn opluchting, geen gemiste oproepen of sms'jes van de jongens of Melissa had. Ze hadden dus nog niks door. Ik zakte wat verder onderuit en bedacht me dat het best zielig was voor Melissa, die nu alleen met de jongens was. Niet dat de jongens erg waren, dat zeker niet. De jongens waren geweldig. Maar af en toe waren Melissa en ik samen even met z'n tweeën ertussen uit gegaan om over meiden dingen te praten. Aan Zayn wou ik liever niet denken, dat zou mij weer die tranen geven. Ik zuchtte diep en keek wat rond op twitter waar ook niet veel bijzonders gebeurde. Mijn aantal followers was gestegen naar 4353 wat, naar mijn idee, kwam doordat de jongens verschillende keren getweet hadden dat ze met mij en Melissa waren. Toen ik naar mijn twitter naam keek, merkte ik op hoe belachelijk het klonk. Evamazayn. Ik was geen fan meer, ik was vrienden met ze. En met één iemand meer dan vrienden. Ik zuchtte nog eens diep en besloot om mijn naam te veranderen van evamazayn naar gewoon evahemmen. Dat was namelijk wie ik was.
Ik had net aangesloten in de rij bij de douane toen ik iemand mijn naam hoorde roepen. "Eva!" Klonk er nog eens luid over het vliegveld. Ik draaide me om en vol verbazing stonden daar Melissa en de vijf jongens van One Direction. Ik schudde even mijn hoofd en draaide me weer om. Ik deed een paar stappen naar voren en was nu bijna aan de beurt. Ik hoorde opnieuw dat mijn naam geroepen werd maar probeerde zo goed als wat het te negeren. "Eva, godverdomme. Luister nou." Geschrokken draaide ik me om. Op twee meter afstand stond Zayn met tranen in zijn ogen, achter hem stonden de andere jongens en Melissa. Ik slikte even toen Zayn naar mij toe liep. Hij legde zijn handen op mijn heupen en schudde kort zijn hoofd. "Wat doe je me aan?" Mompelde hij zachtjes. "Terug gaan naar Nederland? Waarom, Eva?" Ik keek de andere kant uit aangezien ik tranen in mijn ogen kreeg. "Laat mij maar." Hoorde ik iemand zeggen en Zayn liet mij los en deed een paar stappen achteruit. "Hallo lief kindje." Klonk de stem van Louis. Ik keek op. "Oké, Eva Hemmen. Ja, dat ben jij. Weet je wat even tot jou door moet dringen? Dat jij niet zomaar een meisje bent. Nee, jij bent niet zomaar Eva Hemmen. Jij bent Eva Hemmen, part of One Direction." Ik keek naar Louis die mij met een pretface aan keek. "Je praat alsof ze een klein kind is." Zei Zayn. Louis negeerde het. "Dat is niet waar Louis." Zei ik met een schorre stem. "Ik ben een fan van jullie, geen 'deel van jullie'. Dit alles is te veel, de stap is te groot. Ik moet afstand nemen en terug naar waar ik vandaan kom. Terug naar het leven wat bij mij hoort." Louis rolde met zijn ogen en dit was blijkbaar ook het moment voor Harry om bij te stappen. "Dit is toch ook een deel van je leven? Met ons omgaan." Ook Liam kwam erbij staan. "Inderdaad. Omgaan met deze rare dudes." Zei hij. Harry sprong op Louis' rug wat me deed lachen. "Die lach..." Zayn kwam naar ons toe lopen en pakte mijn handen vast. "... is het mooiste iets wat ik ooit heb gezien in mijn leven." Zayn boog naar voren en drukte zijn lippen op die van mij. De jongens begonnen te joelen en ik hoorde Melissa een 'aaawh' geluidje maken. Zayn keek me met zijn prachtige bruine ogen aan en ik beet op mijn onderlip. "En nu.." Niall en Melissa stapten naar voren. "Gaan we terug naar dat hotel want ik heb honger." Iedereen keek naar Niall en Harry rolde met zijn ogen. "En?" Zayn, die mijn handen weer vast pakte, keek me doordringend aan. "Oké." Mompelde ik. De jongens en Melissa juichten en Zayn sloeg zijn armen om mij heen en trok me naar zich toe om me een tweede zoen te geven.
Bij het hotel aangekomen, Liam&Harry hadden gezorgd dat ik mijn koffers terug kreeg, gingen we in de lobby nog even een klein hapje eten omdat op Niall na wij allemaal wel een beetje honger hadden. Vervolgens gingen we naar boven. In de lift had Louis zijn arm om Melissa heen geslagen en zijn hand rustte op haar kont. "Er zit iets op je kont, Melissa." Zei Harry. "Ik haal het wel even weg!" Zei Louis. Melissa gaf een gilletje en sloeg met haar hand op Louis' borst. "Je mag niet in m'n kont knijpen!" Gilde ze. "Oh ja zeker mag ik dat wel." Grijnzend drukte Louis zijn lippen op die van Melissa. Voor de hotelkamer van mij en Melissa bleven Zayn en ik nog even staan. "Ik weet niet of ik nog kan slapen." Mompelde ik. Zayn legde een hand op mijn heup en streek met zijn andere hand een pluk haar achter mijn oor. "Dan kom je toch bij mij?" Zei hij kalmpjes. Ik keek hem even met grote ogen aan maar stemde toen maar in. Zayn pakte glimlachend mijn hand en melde Melissa dat ze de kamer voor haar alleen had. Zayn trok me mee naar de kamer die hij deelde met Niall. "Ik ga even wat water drinken." Fluisterde Zayn in mijn oor en vervolgens liep hij naar de badkamer. Ik keek naar het grote bed wat aan de raamzijde van de kamer stond en liep er op af, aangezien in het andere bed Niall lag moest dit het bed van Zayn zijn. Ik ging in het bed liggen en trok de deken over mij heen. Niet veel later merkte ik dat er iemand naast me kwam liggen. Ik keek over mijn schouder en zag dat Zayn mij glimlachend aan keek. "Slaap lekker." Fluisterde hij en vervolgens drukte hij een kus in mijn nek. Ik glimlachte en legde mijn hoofd op het kussen. Ik sloot mijn ogen en voelde hoe twee armen zich om mij heen sloegen. Zayn trok me wat dichter tegen zich aan en voor ik het wist viel ik in slaap.
Reageer (6)
LEUWKK!
1 decennium geledenik zit dit te lezen met een big smile on my face
1 decennium geledenawwhhhhhhhhh
1 decennium geledenaahw <3
1 decennium geledengeweldig geschreven lieverd, ik schrijf snel verder! (:
<333333
1 decennium geleden