Epilogue
Het einde van deze story. Sorry peoples, het is een klote-einde ik weet het. Maar ik ben een vreselijk persoon en ik hou ervan om mensen te treiteren.
De epiloog is niet veel bijzonders, gewoon een lezing van Nell die heeft geleerd wat het leven nou precies inhoudt en dat ze al haar doelen heeft behaald.
Misschien vat je het persoonlijk op, misschien boeit het je geen kut. Maar voor mij was het wel heel persoonlijk. En daarmee wil ik ook niemand hiermee kwetsen of een kutgevoel geven, dit is púúr mijn lering uit het leven.
Arigato voor alles.
Dankjulliewel.
I'm a Fake - The Used
De epiloog is niet veel bijzonders, gewoon een lezing van Nell die heeft geleerd wat het leven nou precies inhoudt en dat ze al haar doelen heeft behaald.
Misschien vat je het persoonlijk op, misschien boeit het je geen kut. Maar voor mij was het wel heel persoonlijk. En daarmee wil ik ook niemand hiermee kwetsen of een kutgevoel geven, dit is púúr mijn lering uit het leven.
Arigato voor alles.
Dankjulliewel.
I'm a Fake - The Used
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
mijn vriendin heeft dit verhaal ook gelezen ^-^ Ze kon niks zeggen.. ze wou wel maar kon niet
1 decennium geledenEn dat mens stuitert altijd heen en weer..
geen woorden voor... thats it
1 decennium geledenmooi einde!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenecht emotioneel
Jij zult wel andere dingen mee gemaakt hebben dan ik door dit zo te schrijven... maar ik blijf liever in dat verzonnen wereldje, waar alles perfect is en ik de pijn van me leven niet hoef te voelen, in me wereld waar ik niet elke dag ik half bouwfal hoef wakker te worden, ik niet elke F(cking dag hoef te horen hoe ontiegelijk ontwetend lelijk en dom ik ben...
1 decennium geledenzo als ik al zei, het zal van jouw wel anders zijn... maar Ja, goed verhaal, mooi geschreven... ik blijf je proviel in de gaten houden voor andere verhalen
~XOXOX~
Geweldig verhaal, honto
1 decennium geledenHet is echt prachtig geschreven, je epiloog, en beside, het is waar ook ^^
Hopelijk ga je volgend verhaal ook zo geweldig zijn, of zelfs beter zijn! ^^
x
Sasuko