Foto bij O51.

Na een kort tijdje slaapt hij en kruip ik nog wat dichter tegen hem aan, ik druk voorzichtig kusjes vanachter in zijn nek. Hij is echt de mooiste jongen die ik ooit zag. Hoe melig dat ook klikt.

Ik zet mijn radio op en hoor meteen een liedje van The Script, Ik ga zo voorzichtig mogelijk uit bed. Harry lijkt gewoon door de muziek heen te slapen, dus ik besluit me al maar vast om te kleden.
Ik trek mijn short uit en doe mijn kledingkast wagenwijd open op zoek naar een out-fit voor de dag. Achter me hoor ik gesmoort gegiechel, als ik om kijk zie ik twee blinkende oogjes steken boven het dekbed uit en ik moet meteen lachen.
"Goede morgen, Harry." zeg ik droogjes en ik wandel naar hem toe, druk een kus op zijn voorhoofd en trek het dekbed terug zodat ik heel zijn gezicht kan zien.
"Ga je de rest van de dag zo rondlopen?" vraagt hij suggestief, met zijn vinger op mijn borstkas. Ik schudt mijn hoofd, maar leg me dan naast hem op het dekbed. "Ik ga me meteen aankleden, profiteer er nog maar wat van." lach ik naar hem.
Hij grijnst en knikt dat hij dat wel oké vindt en grijpt me rond mijn hals om me te zoenen, natuurlijk zoen ik meteen terug.
Dan legt hij zijn gezicht in mijn nek en begint hij er in te kussen.
Na een tijdje duw ik hem, ongewild van me af. "Mijn moeder komt naar boven Hazza." zeg ik onschuldig.
Hij kijkt me betuttelt aan, snel gun ik hem nog een zoen en loop dan naar mijn kast om me aan te kleden, dan natuurlijk, komt Jay binnen.
"Hey Lou, ik hoorde je gisteren nog thuis komen, hoe was het geweest?" Ze piept met haar hoofd om de deurlijst. "Oh, het was geweldig." zeg ik droogjes. "Ja, écht wel!" gilt Harry plots en hij springt langst achter op mijn rug. Ik zie Jay verbaast naar me kijken.
"Hallo.. Harry?" stottert ze door de onverwachte gast. Ze kijkt van mij naar hem. "Hebben jullie zo... samen.. in 1 bed geslapen?" vraagt ze dan met één wenkbrauw opgetrokken. Ik bloos, maar harry knikt meteen van ja.
"Ik maak wel ontbijt." zucht ze dan en ze laat ons alleen zodat we ons kunnen omkleden.

-- Ziam 2-shot

Reageer (6)

  • Salute

    (H)
    Verder!! <333

    1 decennium geleden
  • Oosterloo

    AAHW ZO LIEEEF <3
    snel verdeeeer

    1 decennium geleden
  • ardjan

    ok NU VEWDUWWRRR NU!!:)

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    this is AMAZING! ik ben zo hopelessly in love with this story O.o

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Aww edkfmezkflm ze zijn zo frickin' cute. (bloos)
    Snel verder. (heart2)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen