Part 7.3 - I never saw something this horrible.
Okay, ik ben dus ook te obsessed met Zayn want ik heb te veel fototjes van hem opgeslagen (sommigen heb ik zelfs dubbel)
En ik ga 1D Vas happening vest kopen
Okay, hier nieuw deeltje.
Dikke smakkerd van Eva.
P.S. Me likes drama.
Eva's POV.
Met z'n zevenen lopen we naar een restaurantje die Niall had uitgekozen. Ik liep helemaal achteraan naast Melissa en voor ons liepen Harry & Liam, daarvoor Louis en Zayn en helemaal vooraan loopt Niall die en kaart in zijn hand heeft en zo af en toe op wat borden kijkt. "Ik vind het zo leuk dat jij en Louis bijna een stelletje zijn." Zeg ik vrolijk. "Maar jij en Zayn zijn officieel, dat is nog leuker!" Melissa springt en klapt vrolijk in haar handen en geeft zelfs een gilletje. "Fangirl moment." Zegt ze lachend als Louis, Liam en Harry ons verbaasd aankijken. Ze halen alle drie even hun schouders op en richten zich dan weer op het gesprek die ze met z'n 3en en Zayn voerden. "Eigenlijk." Roept Louis. "Ben ik niet zo blij Harry. Je gaat vreemd. Met Liam nog wel. Me cries." Louis zet een pruillipje en ik schiet in de lach. "Jij gaat ook vreemd hoor!" Zegt Harry met een kinderstemmetje. "Nee want er is niks......" "WE ZIJN ER!" Roept Niall vrolijk en hij gooit de kaart die hij had ergens in de struiken en loopt naar binnen. "Eindelijk, ik heb honger!" Hij loopt naar een ober en zegt dat er gereserveerd is voor zeven personen en de ober brengt ons naar een grote tafel waar we elk plaats nemen. Zayn kijkt me met twinkelende ogen aan en glimlacht als ik terug glimlach. Hij is tegenover mij gaan zitten en naast hem zitten Louis en Liam. Ik zit tussen Harry en Melissa in en aan het hoofd zit natuurlijk weer Niall. "Morgen hebben jullie weer een optreden, toch?" Vraag ik. Liam knikt en antwoord dat ze daarom morgen ochtend om 9 uur alweer weg moeten. "Gaan jullie dan mee?" Vraagt Louis met een grijns op zijn gezicht. Ik haal mijn schouders op. "Ik ga gewoon slapen zo lang tot ik wakker word en niet meer verder kan slapen. Al is dat later dan 9 uur kom ik gewoon wat later kijken." Zeg ik en Melissa stemt met mij in. "Dus misschien moet ik je voor een paar minuten of uurtjes missen?" Zegt Zayn met een pruillip. Niall rolt met zijn ogen. "Dat moet je vanavond sowieso al want ze slaapt ergens anders, slimpie." Zegt hij terwijl hij op de menukaart alle gerechten bekijkt. Ik besluit dat ook maar eens te doen en pak de menukaart in mijn handen en sla hem open. Ik besluit om een extra pittige spagetti te nemen, wat ik normaal niet zou doen maar nu had ik er gewoon zin in. Ik staarde even naar mijn pols waar een schaafwond was te zien die er vandaag bij was gekomen. Er droop wat bloed uit, toen ik dat zag vloekte ik zachtjes. "Ik ga even naar de toilet." Zei ik snel. "Ik wil de pittige spagetti, voor als je ober komt kan je het zeggen." Mompelde ik terwijl ik opstond en het restaurant doorliep naar een wc. Daar aangekomen pakte ik een doekje en depte het bloed weg. Ik draaide de kraan open, maakte mijn handen nat en wreef over mijn gezicht. Ik moest stoppen met het snijden van mijzelf. Al helemaal omdat ik iedereen van de band en Melissa ook teleurstelde en vooral mezelf. Ik wou de wc weer uitlopen maar werd tegengehouden. "Jij bent toch de vriendin van Zayn Malik?" Vroeg een meisje. Ik was verbaasd hoe ze dat zo snel wist, omdat we pas net hadden maar knikte toch langzaam. "Nog nooit heb ik zo'n verschikking gezien." Zei het meisje. Ik keek haar met grote ogen aan en liep snel de toiletten uit toen ze me bitchy aankeek. Ik had tranen in mijn ogen en zag iedereen verbaasd naar mij kijken toen ik mijn jas en tas pakte. Ik trok mijn jas aan en hing mijn tas om mijn arm. "Eeeef, blijf nou! Wat is er?" Vroeg Melissa. Ik schudde mijn hoofd en mompelde iets onverstaanbaars. Toen Melissa opstond om mij tegen te houden rende ik snel het restaurant uit.
Reageer (11)
oeeh juist yassir opgezocht ^^ kwijl kwijl
1 decennium geledenHAHAHA YASSIR IS VAN JUNIOR SONGFESTIVAL !
1 decennium geledenahww snel verder!
1 decennium geledenvewduwrrr!
1 decennium geledenwat een bitch eh
1 decennium geleden